Marketingkommunikációs stratégia a virtuális vállalkozás világában influencer, illetve fogyasztói szemszögből a közösségi média kapcsán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy-Hadházi Dorottya
További közreműködők: Balog Arnold Zsolt
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói igények
közösségi média
marketingkommunikáció
online marketing
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29519

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29519
005 20210316125621.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy-Hadházi Dorottya 
245 1 0 |a Marketingkommunikációs stratégia a virtuális vállalkozás világában influencer, illetve fogyasztói szemszögből a közösségi média kapcsán  |c Nagy-Hadházi Dorottya  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatásom alapjaként az online marketingkommunikációs tevékenységek mélyrehatóbb megismerését határoztam meg, amely főként a közösségi médiában megjelenő reklámokra irányul. Mindezek feltérképezéséhez elengedhetetlennek éreztem bemutatni a különböző modernizálódott marketingkommunikációs eszközöket, azok napjainkig történő fejlődését, valamint az ehhez szükséges tartalmi háttér szemléltetését és elmélyítését. Ezek alapján bemutatom magát a marketinget, annak alkalmazását, megjelenését, illetve eszközrendszerét.Kutatásom során részletesen ismertettem a két legkedveltebb közösségi média felületet a Facebookot és az Instagramot, azok felépülését és működését, azonban nagyobb hangsúlyt fektettem az Instagram platformra és az arra épülő marketing eljárásra. Hatékony reklámstratégiaként a személyek általi hirdetést gondoltam, mely szerint az influencer marketinget elemeztem.Dolgozatomban kétoldalú kvalitatív kutatást végeztem a véleményvezér marketing hatékonyságának megítélésével kapcsolatban, azaz egyik oldalról az Y és Z generációs fogyasztókat, másik oldal felől pedig az előzőekben megnevezett marketingtevékenységet folytató személyeket vizsgáltam. A kutatás fontossága számomra az volt, hogy minél jobban megismerjem a meghatározott célcsoport vásárlási szokásait, az influencerek által generált hirdetések hatásait és befolyását a fogyasztók vásárlási döntéseire, valamint a véleményvezérek oldaláról való folyamatot és annak impulzusait.Kutatásom alatt választ kaptam kutatási kérdésemre, amely alapján azt elemeztem, hogy milyen okból nő az influencer marketinget folytató egyének száma. A két szemszögből való vizsgálat különböző módon történt. A fogyasztók tanulmányozására online kérdőívet, míg az influencerek megfigyelésére online interjúkat használtam. 
695 |a fogyasztói igények 
695 |a közösségi média 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a online reklám 
700 1 |a Balog Arnold Zsolt  |e ths 
700 1 |a Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29519/1/HADH%C3%81ZI_DOROTTYA_TEGICA_SZAKDOLGOZAT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29519/2/BA_TO_Hadh%C3%A1zi_Dorottya_TEGICA.pdf  |z Dokumentum-elérés