Az e-kereskedelem térnyerése - trendek a nagyháztartási gépek piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lukács Gergely Tamás
További közreműködők: Eckert Bálint
Huczka István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
elektronikus kereskedelem
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
koronavírus
műszaki cikk
online vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29546

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29546
005 20210316125801.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Lukács Gergely Tamás 
245 1 3 |a Az e-kereskedelem térnyerése - trendek a nagyháztartási gépek piacán  |c Lukács Gergely Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Általánosságban elmondhatjuk, hogy a felgyorsult világnak és az internet egyre szélesebb körű használatának köszönhetően megváltoztak az emberek szokásai, ide értve a vásárlási szokásokat is. Egyre többet vásárolunk elektronikus úton, tehát arra következtethetünk, hogy az online kiskereskedelem szerepe egyre növekszik. Az internet térnyerésének köszönhetően manapság már nem kell elszakadnunk az otthonunk kényelmétől ahhoz, hogy megvásároljuk amire szükségünk van. Ez azt jelenti, hogy az e-kereskedelem a jövőben kiszoríthatja a hagyományos értékesítési csatornákat? A dolgozatom készítése során a fentihez hasonló kérdéseket vizsgáltam, hogy megtudjam, hogyan alakult ki és az évek alatt hogyan alakult át az e-kereskedelem. Megállapítható, hogy annak ellenére, hogy az online értékesítési csatorna rengeteg előnyének is köszönhetően egyre népszerűbb, bizonyos szektorokban még mindig nagy jelentősége van a hagyományos, bolti kereskedelemnek is. A dolgozatomban részletesen vizsgáltam a háztartási gépek piacára jellemző trendeket. Mivel ezek általában nagyobb értékű, ciklikusan vásárolt termékek, ezért kifejezetten érdekes, hogy hogyan viszonyulnak az ilyen termékek online térben történő értékesítéséhez a kereskedők, illetve hogyan állnak ezekben az esetekben a vásárláshoz a fogyasztók. Összességében elmondható, hogy az offline és online kiskereskedelem aránya a fogyasztói szokások változásával együtt változik. Az idei évben jelentősen megváltoztak a fogyasztói szokások az év elején a világszerte elterjedt koronavírus-járvány hatására. A megváltozott fogyasztói szokásokra viszonylag gyorsan kellett reagálnia a kereskedőknek, ami nagy mértékben éreztette hatását a kiskereskedelmi forgalom alakulásában és a kiskereskedelmi folyamatok működésében. Az azonban érdekes kérdés, hogy a vírushelyzet hatására bekövetkezett változások és a kialakult új helyzet mennyire fognak fennmaradni és milyen hatásai lesznek az e-kereskedelem szerepére hosszú távon. 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a elektronikus kereskedelem 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a koronavírus 
695 |a műszaki cikk 
695 |a online vásárlás 
700 1 |a Eckert Bálint  |e ths 
700 1 |a Huczka István  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29546/1/Luka%CC%81cs%20Gergely_YD1KF8_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29546/2/Luka%CC%81cs_Gergely_titkosi%CC%81ta%CC%81si%20ke%CC%81relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29546/3/BA_TO_Luka%CC%81cs_Gergely_YD1KF8.pdf  |z Dokumentum-elérés