A koronavírus hatása az egyéni és vállalati pénzügyi döntésekre Magyarországon
Saved in:
| Main Author: | Szabó Kitti Laura |
|---|---|
| Other Authors: |
Séllei László
Tóth Dr. Arnold |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | egyéni pénzügyi döntések gazdasági hatás korlátozások koronavírus vállalati pénzügyi döntések |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29563 |
Similar Items
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon
: Gáspár Lili
: Gáspár Lili
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
: Tomek Vanessza
: Tomek Vanessza
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Kovács Szimonetta
: Kovács Szimonetta
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
A környezeti ügyek hatása a stratégiai döntésekre Eurest Étteremüzemeltető Kft.
: Orodán Enikő
: Orodán Enikő
Koronavírus hatása az autóipari beszállítókra Magyarországon
: Bujdosó Dániel
: Bujdosó Dániel
A koronavírus hatása a különböző vállalati szektorokra
: Knipl Eszter
: Knipl Eszter
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A koronavírus hatása a bankszektorra Magyarországon
: Hölczl Balázs
: Hölczl Balázs
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Published: (2014)
: Horváth Lívia
Published: (2014)
A koronavírus hatása az építőiparra és szereplőire Magyarországon
: Bogár Bettina
: Bogár Bettina
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A koronavírus hatása az egyetemisták pénzügyi tudatosságára
: Győri Károly Benedek
: Győri Károly Benedek
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
A koronavírus-járvány hatása a munkaerőpiacra Magyarországon
: Jároli Kristóf
: Jároli Kristóf
Felhőszolgáltatások alkalmazása egyéni és vállalati szinten
: Földi Zsombor
: Földi Zsombor
A koronavírus hatása a toborzásra és kiválasztásra Magyarországon
: Tipary Anna Imola
: Tipary Anna Imola
A csomagautomaták megjelenése és marketingkommunikációjának hatása a fogyasztói döntésekre a hazai piacon
: Varga Krisztián
: Varga Krisztián
Vállalati stratégia és egyéni teljesítményértékelés összekapcsolásának lehetőségei
: Frankó Anikó
: Frankó Anikó
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
A közösségi média hatása a fogyasztói döntésekre a Mobilfox vállalat példáján keresztül.
: Zwirn Dorottya Virág
: Zwirn Dorottya Virág
Egyéni vállalkozások pénzügyi tervezése
: Varga Tamás László
: Varga Tamás László
Egyéni és vállalati környezettudatosság érvényesülése a divat világában
: Haintz Friderika
: Haintz Friderika
A koronavírus járvány hatása az üzleti rendezvények világára
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
A koronavírus hatása a pénzügyi szektorra válságkezelési stratégiák bemutatása az EPZ Zrt-n keresztül
: Tölgyesi Lilla
: Tölgyesi Lilla
Világutazás a bloggerek lencséjén keresztül - a magyar utazási blogok népszerűsége és hatása az utazási döntésekre
: Rechel Bettina
: Rechel Bettina
Similar Items
-
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás -
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika -
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron -
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett -
Az influencerek hatása a vásárlási döntésekre a Z generáció tekintetében Magyarországon
: Gáspár Lili