A koronavírus hatása az egyéni és vállalati pénzügyi döntésekre Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Szabó Kitti Laura |
---|---|
Other Authors: |
Séllei László
Tóth Dr. Arnold |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | egyéni pénzügyi döntések gazdasági hatás korlátozások koronavírus vállalati pénzügyi döntések |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29563 |
Similar Items
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás
: Puchner Tamás
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika
: Terbéné Hutás Erika
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik
: Bákonyi Patrik
A zöldmarketing és annak hatása a fogyasztói döntésekre
: Handel Ágnes
: Handel Ágnes
Az országmárka jelentősége, a média hatása a turisztikai imázsra és a fogyasztói döntésekre Magyarországon
: Tomek Vanessza
: Tomek Vanessza
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
A gyermekkori élmények hatása a felnőttkori utazási döntésekre
: Ócsai Abigél Szófia
: Ócsai Abigél Szófia
A környezeti ügyek hatása a stratégiai döntésekre Eurest Étteremüzemeltető Kft.
: Orodán Enikő
: Orodán Enikő
Koronavírus hatása az autóipari beszállítókra Magyarországon
: Bujdosó Dániel
: Bujdosó Dániel
A koronavírus hatása a különböző vállalati szektorokra
: Knipl Eszter
: Knipl Eszter
A mesterséges intelligencia hatása a fogyasztói döntésekre a szépségiparban
: Zrunek Nóra
: Zrunek Nóra
A chatbot, mint marketingkommunikációs eszköz hatása a fogyasztói döntésekre
: Karbovánecz Tamás Adrián
: Karbovánecz Tamás Adrián
Az influencer marketing hatása az Y és Z generáció fogyasztói döntésekre
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Az egészségtudatosság hatása a vásárlói döntésekre az "új generációs" fogyasztók körében
: Horváth Lívia
Published: (2014)
: Horváth Lívia
Published: (2014)
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
Az infláció hatása az árképzésre és a fogyasztói döntésekre az élelmiszer kiskereskedelemben
: Gulyás Kristóf Sándor
: Gulyás Kristóf Sándor
A koronavírus hatása a bankszektorra Magyarországon
: Hölczl Balázs
: Hölczl Balázs
Televíziós reklámok befolyása a fogyasztói döntésekre
: Lukács Ivett
: Lukács Ivett
A koronavírus hatása az építőiparra és szereplőire Magyarországon
: Bogár Bettina
: Bogár Bettina
A Vállalatok társadalmi felelősségvállalásának hatása a fogyasztói döntésekre 2021-ben
: Dudás Fruzsina
: Dudás Fruzsina
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Az online és offline borértékesítés marketingstratégiáinak elemzése és hatása a fogyasztói döntésekre
: Végh-Szanics Dominika Enikő
: Végh-Szanics Dominika Enikő
A trendek hatása a fogyasztói magatartásra és vásárlási döntésekre a parfümpiacon
: Ménesi Sabrina Tünde
: Ménesi Sabrina Tünde
A koronavírus hatása az egyetemisták pénzügyi tudatosságára
: Győri Károly Benedek
: Győri Károly Benedek
A koronavírus-járvány hatása a munkaerőpiacra Magyarországon
: Jároli Kristóf
: Jároli Kristóf
Felhőszolgáltatások alkalmazása egyéni és vállalati szinten
: Földi Zsombor
: Földi Zsombor
A koronavírus hatása a toborzásra és kiválasztásra Magyarországon
: Tipary Anna Imola
: Tipary Anna Imola
A gyógyszermarketing hatása a fogyasztói döntésekre a vény nélkül kapható gyógyszerek piacán
: Éberling Anna
: Éberling Anna
Vállalati stratégia és egyéni teljesítményértékelés összekapcsolásának lehetőségei
: Frankó Anikó
: Frankó Anikó
Egyéni vállalkozások pénzügyi tervezése
: Varga Tamás László
: Varga Tamás László
Világutazás a bloggerek lencséjén keresztül - a magyar utazási blogok népszerűsége és hatása az utazási döntésekre
: Rechel Bettina
: Rechel Bettina
Egyéni és vállalati környezettudatosság érvényesülése a divat világában
: Haintz Friderika
: Haintz Friderika
A koronavírus járvány hatása az üzleti rendezvények világára
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
A koronavírus hatása a pénzügyi szektorra válságkezelési stratégiák bemutatása az EPZ Zrt-n keresztül
: Tölgyesi Lilla
: Tölgyesi Lilla
A koronavírus hatása az árufuvarozásra
: Magyar Richárd
: Magyar Richárd
Vállalati rendezvények digitális megvalósítása a koronavírus időszakában
: Bárkányi Dóra
: Bárkányi Dóra
A koronavírus okozta gazdasági válság és annak kezelése Magyarországon
: Szabó Balázs
: Szabó Balázs
A közösségi média felületein jelenlévő hirdetések hatása a vásárlási döntésekre az Y és a Z generációban
: Lohonya Luca Veronika
: Lohonya Luca Veronika
Similar Items
-
A vállalati felelősségvállalás hatása a fogyasztói döntésekre
: Puchner Tamás -
Selejtelemzések hatása a beruházási döntésekre
: Terbéné Hutás Erika -
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron -
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett -
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntésekre
: Bákonyi Patrik