A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Staud Fanni
További közreműködők: Gálik András
Mosolygó-Kiss Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kiskereskedelmi láncok
marketing
marketing-mix
márka
saját márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29575
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája a saját márkák vagy kereskedelmi márkák helyzete Magyarországon. Napjaink egyre bővülő teremékkínálata közepette sokak döntenek az üzletek saját márkás termékei mellet, a jól ismert gyártói márkákkal szemben, mivel áruk jóval kedvezőbb és minőségük sem marad el a gyártóitól. Bevásárlásaim alkalmával én is megfigyeltem, hogy egyre népszerűbbek lettek az üzletláncok saját márkás termékei, nemcsak a fogyasztók, hanem a saját választásaim esetében is. Véleményem szerint egyre növekvő szerepük miatt érdemes a témával foglalkozni. Dolgozatom célja átfogó képet adni a kereskedelmi márkás termékek magyarországi helyzetéről, rávilágítani arra, hogyan vélekednek a fogyasztók a saját márkás termékekről. Vizsgálom továbbá a hazai trendeket alapul véve, a saját márkák helyzetét a különböző üzletláncok vonatkozásában, azt, hogy milyenek a fogyasztók vásárlási szokásai és mely tényezők befolyásolják a vásárlókat választásaik során.