A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
Elmentve itt :
| Szerző: | Staud Fanni |
|---|---|
| További közreműködők: |
Gálik András
Mosolygó-Kiss Ágnes |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | kiskereskedelmi láncok marketing marketing-mix márka saját márka |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29575 |
Hasonló tételek
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A hazai tej-és tejtermékek helyzete a kiskereskedelmi láncok és a generációs csoportok tekintetében
: Katona Patrik
: Katona Patrik
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
Pizza vagy gulyás? Az olasz és a magyar élelmiszeripari szabàlyozàsok összehasonlítása, ezen országok termékeinek piaci helyzete
: Sallai Ivett
: Sallai Ivett
A Magyarországon működő kiskereskedelmi láncok beszállítóinak jövedelmezőségi és hatékonysági vizsgálata egy választott vállalatcsoport mutatószámainak tükrében
: Mikulás Barbara
: Mikulás Barbara
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
Hazai kiskereskedelmi dohányértékesítés sajátosságainak vizsgálata
: Berhidai Dániel Péter
: Berhidai Dániel Péter
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
A gyorsétteremi láncok társadalmi felelősségvállalásának vizsgálata
: Deak Mátyás
: Deak Mátyás
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
A H&M, mint kiskereskedelmi márka piaci pozíciójának elemzése
: Gombos Levente Balázs
: Gombos Levente Balázs
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
Vásárlói döntéshozatal befolyásoló tényezői a Dm saját márkás termékein keresztül
: Sári Natália
: Sári Natália
Környezetmenedzsment a kereskedelmi láncok szemszögéből
: Wittner Dzsenifer Zsanett
: Wittner Dzsenifer Zsanett
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
Élelmiszeripari termékek kereskedelme Oroszországgal
: Tóth Gergő
: Tóth Gergő
Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében
: Gyenes Tünde
: Gyenes Tünde
A hazánkban jelen lévő élelmiszer kiskereskedelmi üzletek saját márkastratégiája és ennek a fogyasztókra való hatása
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
A Rauch Hungária Kft. piaci környezetének és termékeinek vizsgálata
: Újmári-Tóth Gréta
: Újmári-Tóth Gréta
A szépség ára egy stagnáló piacon - A Henkel Magyarország Kft. kozmetikai termékeinek piaci alakulása egy nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc példáján keresztül
: Bernáth Kinga Éva
: Bernáth Kinga Éva
A kereskedelmi láncok társadalmi felelősségvállalása Magyarországon
: Németh Patrícia
Megjelent: (2016)
: Németh Patrícia
Megjelent: (2016)
Kereskedelmi láncok sajátmárkás termékstratégiájának elemzése Magyarországon
: Büki Lívia
Megjelent: (2013)
: Büki Lívia
Megjelent: (2013)
Szoftveres ellátási láncok elleni támadások bemutatása
: Gergely László Balázs
: Gergely László Balázs
Változásvezetés az ellátási láncok átalakulásának tekintetében
: Haris Máté
: Haris Máté
Élelmiszeripari kisvállalkozások növekedésének üzleti kihívásai
: Pálóczi Dóra
: Pálóczi Dóra
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
Vállalati termelésirányitás egy élelmiszeripari cégnél
: Domján Balázs Ferenc
: Domján Balázs Ferenc
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
A Raiffeisen Bank Zrt. befektetési termékeinek összehasonlítása
: Iványi Bence
: Iványi Bence
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
A rövid élelmiszer-láncok működése a gazdaságban
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
Globális ellátási láncok aktuális kihívásai CURRENT CHALLENGES OF GLOBAL SUPPLY CHAINS
: Király Éva, et al.
Megjelent: (2023)
: Király Éva, et al.
Megjelent: (2023)
Hasonló tételek
-
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk -
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva -
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne -
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk -
A hazai tej-és tejtermékek helyzete a kiskereskedelmi láncok és a generációs csoportok tekintetében
: Katona Patrik