Mitől igazán jó egy sikeres értékesítő?
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Dóra |
---|---|
További közreműködők: |
Vass András
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | értékesítők interjúk képesség(ek) sikertényezők ügyfelek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29580 |
Hasonló tételek
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga
: Szilágyi Kinga
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória
: Csurgai Viktória
Mitől jó vezető a jó vezető? Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői teljesítményére
: Kecskés Enikő
: Kecskés Enikő
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga
: Szokob Helga
Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
Mitől lehet sikeres a magyar piacon egy jeges tea márka?
: Bodnár Boglárka
: Bodnár Boglárka
Mitől sikeres egy település? – A településmárka tényezői közötti összefüggések vizsgálata Pécs város vonatkozásában.
: Czakó Friderika
: Czakó Friderika
Miről ismerszik meg a sikeres értékesítő? Egy FMCG termék sikeres értékesítéshez szükséges tulajdonságok, kompetenciák és attitűdök vizsgálata.
: Felkai Boglárka Zsuzsanna
: Felkai Boglárka Zsuzsanna
Mitől függhet egy statisztika tárgy teljesítése?
: Ország Adrienn, et al.
Megjelent: (2024)
: Ország Adrienn, et al.
Megjelent: (2024)
MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül
: Vágvölgyi Pál
: Vágvölgyi Pál
Mitől lesz cool egy szórakozóhely Budapesten? A Morrison's szórakozóhelyek marketingtevékenységén keresztül
: Kosaras Brigitta
: Kosaras Brigitta
Kontrolling beszámolók – Mitől lesz értékes egy kontrolling riport?
: Zakor Dorina
: Zakor Dorina
Miért tesztelünk és mitől lesz eredményes egy szoftvertesztelés?
: Mölcs Martin
: Mölcs Martin
Jó ügy vagy jó vállalat? A vállalati társadalmi marketing hatékonyságáról
: Thury-Bajai Adrienn
: Thury-Bajai Adrienn
Jó Berlinnek. Budapestnek is jó (lenne)! Fenntarthatósági kérdések
: Kovács Fanni
: Kovács Fanni
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Egy gyógyhatású készítményeket értékesítő vállalkozás indításának tervezése
: Varga István
: Varga István
Mitől lesz egy szálláshely borhotel? A magyarországi borhotelek helyzete
: Csizmadia Krisztina
: Csizmadia Krisztina
Mitől lesz vonzó a Z generáció számára egy álláshirdetés?
: Töröcsik Mónika Julianna
: Töröcsik Mónika Julianna
Milyen a jó középiskola? Milyen a jó pedagógus?
: Pálvölgyi Borbála Beáta
: Pálvölgyi Borbála Beáta
Sminktermékeket értékesítő webáruház létrehozásának lehetőségei
: Kovács Réka
: Kovács Réka
Értékesítő munkakör az Accor-nál
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Mitől menekült meg a világ 1962-ben?
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
Marketingstratégia kialakítása egy munkaruházati, munkavédelmi felszereléseket értékesítő kisvállalkozásnak
: Biró Borostyán Petra
: Biró Borostyán Petra
Egy angol nyelvű könyveket értékesítő vállalat üzleti tervének elkészítése
: Fülöp Fanni
: Fülöp Fanni
Mitől keresztény egy vállalkozás? A keresztény vállalkozás mint a gyámolítás eszköze
: Pető Katalin
: Pető Katalin
Mitől motiváltak a külker hallgatók az üzleti szaknyelvórán? Beszámoló egy empirikus kutatásról
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2007)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2007)
Jó kérdések, jó problémák Gondolatok a felfedeztető matematikatanításról és a tehetséggondozásról
: Kosztolányi József
Megjelent: (2024)
: Kosztolányi József
Megjelent: (2024)
Milyen a jó iskola?
: Kecskeméti Anikó
: Kecskeméti Anikó
A távmunka, egy jó válasz a munkanélküliségre?
: Sinka Krisztián
: Sinka Krisztián
Akciózás és vásárlásösztönzés avagy mitől sikeresek a Glamour napok
: Pataky Viktória
: Pataky Viktória
[Competing industries in islands] ; [Mitől lesz vonzó egy úti cél?] című cikkek fordítása
: Polyák Emese
: Polyák Emese
Helyi termékek és a „jó étel, jó hangulat” trend terjedésének vizsgálata egyetemisták körében
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
: Balázsné Lendvai Marietta, et al.
Megjelent: (2022)
Tetováló eszközöket értékesítő webshop létesítése és piacra vezetése
: Boncz Anna Mária
: Boncz Anna Mária
Egy természetes összetételű kozmetikumokat értékesítő vállalkozás létesítése és bevezetése a piacra
: Földi Bianka Johanna
: Földi Bianka Johanna
A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A jó kapcsolat alapja, a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A marketingkommunikáció bemutatása az online marketing eszközein keresztül egy reformélelmiszereket értékesítő vállalkozásnál
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
Mitől főzünk szívesebben? Az otthon főzés és a kiegyensúlyozott táplálkozás kapcsolata.
: Hóra Bettina
: Hóra Bettina
Laci Húsbolt, mint egyéni vállalkozás értékesítő tevékenységének elemző bemutatása
: Nagy-Szatmári Szilvia
: Nagy-Szatmári Szilvia
Hasonló tételek
-
Mitől sikeres a Hapimag?
: Szilágyi Kinga -
Mitől sikeres a housekeeping egy szálloda üzemeltetésben
: Csurgai Viktória -
Mitől jó vezető a jó vezető? Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői teljesítményére
: Kecskés Enikő -
Mitől sikeres a dm-drogerie markt?
: Szokob Helga -
Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye
: Ugrai Bálint