Franchise és az újhullámos kávézak versenye

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pál Adél
További közreműködők: Krénusz Lilla
Réthi Dr. Gábor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:beszerzés
fogyasztói igények megismerése
franchise
menedzsment
szolgáltatásmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29581
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom során feltérképeztem a franchise kávéházakat és az újhullámos trend kávézóit, hogy hogyan működnek a mindennapjainkban. Kifejezetten érdekel, hogy a kávéfogyasztók milyen ismeretekkel rendelkeznek ezekről a kávézókról, és milyen elvárásaik vannak a kávézókkal szemben.Gyakran felmerül bennem a kérdés, hogy minek köszönhetik a franchise kávézók a hatalmas vendégsereget. Mivel ezek a vállalatok nem dolgoznak olyan kimagaslóan jó minőségű kávéval, mint egy újhullámos kávézók.Személyes észrevételem szerint a nagy kávéházaknál gyakran előfordul, hogy a baristák nem is annyira képzettek, olykor robotkén gyártják egymás után a kávékat. Nincs meg bennük a szenvedély a munkájuk iránt. Ellenben az újhullámos kávézónál ugyan nincs két egyforma barista aki ugyan olyan kávé készítene, de mindegyik csésze eszpresszó szenvedéllyel készül, és az eredmény csodálatos.