VR/AR hatása a szórakoztató iparra és a mindennapokra
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | AR Fulldive virtuális könyvtár virtuális környezet virtuális tér |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29595 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg29595 | ||
005 | 20210316130105.0 | ||
008 | 210316suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Nagyváradi Bence | |
245 | 1 | 0 | |a VR/AR hatása a szórakoztató iparra és a mindennapokra |c Nagyváradi Bence |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a VR/AR technológia fejlődése az 1930-as évektől a napjainkig, részletesen bemutatva minden nagyobb állomást és céget és embert, akik foglalkoztak vele. A VR működésének bemutatása azon belül kitérve fajtáira, szemüveg pontos működése és hátrányai, jelenleg használt tracking technológiák működésé és korlátai ezen felül a még nem megvalósított, de terveben lévő fejlesztések. VR technológia jelenlegi felhasználási területei: szórakoztatói ipar, pszichológia, orvoslás, harcászat, mérnöki munkák, távoli vezérlés, további kisebb szférák (művészetek, vásárlás, stb) Az AR működésének bemutatása azon belül a computer vision pontos működésé és használatának nehézségei. Jelenleg használt AR eszközök és jövőbeli tervezett típusok ismertetése. Az AR technológia felhasználási területei amik a következőek: logiszitka, biztosítási ipar, tréningek, kiskereskedelem, egészségügy, marketing és szórakoztató ipar. A VR és AR jövője, ehhez, hogy kapcsolódik Elon Musk Neuralink technológiája és a Fulldive pontos ismertetése. Gazdasági hatásai a jövőben szektorokra lebontva: Termék és szolgáltatás fejlesztés, egészségügy, tréning, jelenlegi folyamatok optimalizálása, kiskereskedelem és felhasználói piac és a lépések, hogy ez a potenciál realizálódjon. VR/AR veszélyei a felhasználóra, kiskereskedelemre, szórakoztató iparra, demógráfiára és gazdaságunkra a jövőben. Elvégzett kutatás Google form használatával VR tulajokkal amiben jelenlegi véleményüket kérdezem a VR-ról és, hogy mit látnak jövőjében. Ezen felül egy interjú VR Budapest egyik alkalmazottjával, ahol arra voltam kíváncsi, hogy az emberek milyen érdeklődést mutatnak a technológia felé. | |
695 | |a AR | ||
695 | |a Fulldive | ||
695 | |a virtuális könyvtár | ||
695 | |a virtuális környezet | ||
695 | |a virtuális tér | ||
700 | 1 | |a Tóth Éva |e ths | |
700 | 1 | |a Udvaros József |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29595/1/Szakdolgozat%203.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29595/2/BA_TO_Nagyv%C3%A1radi_Bence_QGCGYN.pdf |z Dokumentum-elérés |