VR/AR hatása a szórakoztató iparra és a mindennapokra
Elmentve itt :
Szerző: | Nagyváradi Bence |
---|---|
További közreműködők: |
Tóth Éva
Udvaros József |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | AR Fulldive virtuális könyvtár virtuális környezet virtuális tér |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29595 |
Hasonló tételek
A média hatása a generációkra, a mindennapokra
: Buday Bernadett
: Buday Bernadett
Betekintés a közösségi média és az influencerek jövőjébe – Az AR/VR technológia és a virtuális véleményvezérek előrelépése
: Kemény Alexandra Imola
: Kemény Alexandra Imola
Okosvárosok és intelligens otthon rendszerek hatásai a mindennapokra
: Varga Valentin Olivér
: Varga Valentin Olivér
A mikrotranzakciós rendszerek és azok hatása a videojáték iparra
: Turányi Bence Gábor
: Turányi Bence Gábor
Szórakoztató szolgáltatás bevezetésének hatása az eredményre vendéglátó egységben
: Partl Veronika
: Partl Veronika
Az energia hatékony fényforrások hatása a világítástechnikai iparra
: Horváth Gabriella
: Horváth Gabriella
A promóció jelentősége a szórakoztató elektronikai iparban
: Nagy Tamás
: Nagy Tamás
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
Az ár. Az ár kialakításának szempontjai és folyamata a külkereskedelmi gyakorlatban.
: Tóth Norbert
: Tóth Norbert
Vásárlási szokások vizsgálata a háztartási és szórakoztató elektronikai termékeknél
: Szabó Ádám László
: Szabó Ádám László
Tourism innovation throughout the implementation of VR technology into tourism related marketing
: Bankó Dávid Steve
: Bankó Dávid Steve
A COVID-19 vírus táplálékkiegészítő iparra és fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása
: Nagy Dorina Dominika
: Nagy Dorina Dominika
Die Beurteilung und Möglichkeiten der Virtuellen Realität (VR) im Tourismus
: Eszlári Krisztián
: Eszlári Krisztián
A szórakoztató szegmens helyzete Magyarországon - különösképpen a Story Budapest példájára
: Tóth Dominik
: Tóth Dominik
Versenytárselemzés, Ár-érték mátrix segítségével
: Nagy Renáta Nóra
: Nagy Renáta Nóra
A szórakoztató vendéglátóipari üzletek ételkínálatának elemzése a Gozsdu udvarban és környékén
: Csulak Viktória Zsuzsanna
: Csulak Viktória Zsuzsanna
Streaming szolgáltatások és tartalomszolgáltatás hatása a hagyományos televíziós iparra a 21. században Magyarországon
: Czippán Máté Krisztián
: Czippán Máté Krisztián
Felhőalapú szolgáltatások hatása a videójáték-iparra, a cloud gaming, mint a jövő megoldása
: Szatmári Balázs
: Szatmári Balázs
Az ARS online reklámadatbázis piaci bevezetése
: Nagy Bernadett
: Nagy Bernadett
Az Ars Una Studio Kft. marketingstratégiája
: Kerschbaummayer Eliza
: Kerschbaummayer Eliza
A Globus VITAL WebAR termékbevezető kampánya
: Szép Barbara Evelin
: Szép Barbara Evelin
(MALÁTA+MARKETING)/ÁR=SIKER? Sörfogyasztási szokások és preferenciák vizsgálata a magyarországi nagykorú lakosság körében
: Lancz Alexandra
: Lancz Alexandra
Az ár- és belvízvédelem helyzete és kommunikációja Magyarországon
: Rudolf Dóra
: Rudolf Dóra
A transzferárazási szabályok bemutatása, és a szokásos piaci ár meghatározása
: Keszthelyi Boldizsár László
: Keszthelyi Boldizsár László
Marketingkommunikációs eszközök a 21. századi szórakoztató elektronikai iparban. Avagy a hagyományos értelembe vett reklám halott e?
: Szuromi Andor
: Szuromi Andor
A szokásos piaci ár és a transzferár dokumentáció kapcsolt vállalkozások körében
: Erős Ádám
: Erős Ádám
AZ IVÓVÍZ VALÓDI ÁR/ÉRTÉK ARÁNYÁNAK VIZSGÁLATA BUDAPESTEN ÉS A HAZAI VÍZMŰVEKNÉL
: Rácz Viktória
: Rácz Viktória
Ár, minőség és termék dizájn fontosságának az összehasonlítása az optikai piacon országszerte
: Varga Tícia
: Varga Tícia
A transzferár nyilvántartás elkészítésének lépései, a szokásos piaci ár meghatározása és befolyásoló tényezői a gyakorlatban
: Brehovszki Ingrid
: Brehovszki Ingrid
Az ÁR-LA Magyarország Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Pinkert Lilla
: Pinkert Lilla
Ár kockázat menedzsment és a tőzsdei kereskedelem - A fedezeti ügylet gyakorlati alkalmazása a Budapest Bank esetében
: Tabajdi Lajos
: Tabajdi Lajos
A vevői elégedettség kérdőíves mérésére használható webes alapú szoftverek értékelése és összehasonlítása funkcionalitás és ár szempontjából
: Szemők Bálint
: Szemők Bálint
A környezetbarát autók magyarországi kereskedelmének sajátosságai és fogyasztói szokásai
: Nagyváradi Roland
: Nagyváradi Roland
A Villányi borvidék borturisztikai rendezvényeinek marketingkommunikációja és látogatói megítélése
: Nagyváradi Mátyás
: Nagyváradi Mátyás
Az infláció. A magas inflációs környezet kialakulása a 2020-23-as években. A piaci szereplők üzleti magatartásának, fogyasztói ár-alakításának vizsgálata inflációs környezetben, különösen az élelmiszeripari szegmensben.
: Braun Bálint
: Braun Bálint
A BEE Mentorship Program jelentősége a hallgatók soft skill-jeinek fejlesztésében
: Nagyváradi Mátyás
: Nagyváradi Mátyás
A Z generáció ajándékvásárlási szokásai
: Nagyváradi Mátyás
: Nagyváradi Mátyás
Magyar családi vállalkozások asszertív generációváltása Avagy a családon belüli generációváltást befolyásoló tényezők felkutatása a hosszútávú eredményesség érdekében
: Nagyváradi Norbert Szilveszter
: Nagyváradi Norbert Szilveszter
Családi vállalkozások fejlesztési stratégiái a generációváltás tükrében
: Nagyváradi Krisztina Szandrin
: Nagyváradi Krisztina Szandrin
Az olasz gazdaság nemzetközi illeszkedése külkereskedelem; globális értékláncok; külföldi közvetlentőke-befektetések, különös tekintettel a textilruházati iparra
: Kohulák Dorina Dalma
: Kohulák Dorina Dalma
Hasonló tételek
-
A média hatása a generációkra, a mindennapokra
: Buday Bernadett -
Betekintés a közösségi média és az influencerek jövőjébe – Az AR/VR technológia és a virtuális véleményvezérek előrelépése
: Kemény Alexandra Imola -
Okosvárosok és intelligens otthon rendszerek hatásai a mindennapokra
: Varga Valentin Olivér -
A mikrotranzakciós rendszerek és azok hatása a videojáték iparra
: Turányi Bence Gábor -
Szórakoztató szolgáltatás bevezetésének hatása az eredményre vendéglátó egységben
: Partl Veronika