Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
Elmentve itt :
Szerző: | Szőke Rebeka |
---|---|
További közreműködők: |
Takács Kitti
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | egyéni vállalkozás - egyéni vállalkozó közösségi média marketingstratégiák márkaépítés online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29596 |
Hasonló tételek
Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél
: Székely Zsófia
: Székely Zsófia
Konfliktuskezelés SAP vállalatirányítási rendszer bevezetésénél
: Munkácsi Noémi
: Munkácsi Noémi
ERP rendszer bevezetésénél fellépő adatmigrációs problémák megoldása
: Dósai Márk
: Dósai Márk
Turisztikai CRM rendszer bevezetésénél fellépő adatmigráció folyamata
: Molnár Richárd Bence
: Molnár Richárd Bence
ERP rendszer bevezetésénél fellépő adatmigrációs problémák megoldása
: Tóth Bence Bendegúz
: Tóth Bence Bendegúz
A Monster energiaital marketingstratégiája a The Doctor íz bevezetésénél
: Höflinger Jennifer
: Höflinger Jennifer
Integrált rendszer bevezetésénél fellépő adatmigrációs problémák megoldása egy esettanulmányon keresztül
: Linnert Csillag
: Linnert Csillag
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
Új márka megjelenése a távközlési szektorban - A Flip szolgáltatás és márka elemzése
: Dudok Dorina
: Dudok Dorina
Az adat szerepe az online marketing piacon
: Jászberényi-Szurok Rebeka
: Jászberényi-Szurok Rebeka
Egy tervezett új ásványvíz márka piacának, versenytársainak elemzése
: Kaja Kitty
: Kaja Kitty
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
Márka- és közösségépítés a közösségi médián keresztül
: Szőke Dorka
: Szőke Dorka
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Túl az online marketing eszközökön – Magyar felhasználók részvétele az online reklámozásban
: Szőke Eleonóra
: Szőke Eleonóra
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
Ügyfélszolgálat szerepe a márka megítélésében
: Császár Zoltán
: Császár Zoltán
A Lush, a brit natúr kozmetikai márka magyarországi márkaismeretsége
: Szőke Gergő
: Szőke Gergő
Egy új okostelefon-márka bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
A DIGA, mint a Panasonic márka egyik új termékcsoportjának bevezetése
: Polyik Pál
: Polyik Pál
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Új kozmetikai termék bevezetésének online és offline marketing eszközei
: Kovács Ágnes
: Kovács Ágnes
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
A vizuális arculati tényezők jelentőségének növekedése az online marketing fejlődésével egy konkrét márka kapcsán
: Nagy Berndett Blanka
: Nagy Berndett Blanka
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
A Vitara marketing sikere, a márka mentőöve
: Szabó Tamás
Megjelent: (2016)
: Szabó Tamás
Megjelent: (2016)
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Az online marketing szerepe a marketingkommunikációban
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
: Szentgyörgyi Noémi Kitti
Az online marketing szerepe az ingatlanértékesítésben
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
: Dobó-Kocsis Mónika Éva
Az online marketing szerepe az ingatlanpiacon
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
Új trendek az online marketingkommunikációban
: Finta Zsófia
: Finta Zsófia
Influencer Marketing - Trendek, jövőkép, alkalmazás egy márka életében
: Kern Zsófia
: Kern Zsófia
Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása
: Medgyesi Tamás Krisztián
: Medgyesi Tamás Krisztián
A bormarketing szerepe és fontossága egy márka életében
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Foltos - javaslat egy új Túró Rudi márka megalkotására és elindítására a magyar piacon
: Egresi Nóra
: Egresi Nóra
Az online marketing szerepe a turisztikai vállalkozásoknál (online offline vállalkozásoknál)
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A programmatic szerepe az online marketing kommunikációban
: Jacsmenik Kristóf
: Jacsmenik Kristóf
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra
: Benei Nóra
The Role of Online Media, Marketing and Advertising Efforts of Travel Agencies through the Example of Kartago Tours and OTP Travel
: Szőke Áron
: Szőke Áron
Hasonló tételek
-
Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél
: Székely Zsófia -
Konfliktuskezelés SAP vállalatirányítási rendszer bevezetésénél
: Munkácsi Noémi -
ERP rendszer bevezetésénél fellépő adatmigrációs problémák megoldása
: Dósai Márk -
Turisztikai CRM rendszer bevezetésénél fellépő adatmigráció folyamata
: Molnár Richárd Bence -
ERP rendszer bevezetésénél fellépő adatmigrációs problémák megoldása
: Tóth Bence Bendegúz