Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Panyi Mária Magdolna
További közreműködők: Balog Adrienn
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kávézó
kutatás
marketing terv
marketingkutatás
szakirodalmi kutatás
vendéglátás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29610

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29610
005 20210316130221.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Panyi Mária Magdolna 
245 1 0 |a Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára  |c Panyi Mária Magdolna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom során a Dunakeszin található Gofri Ház marketingtervét készítettem el. Szekunder és primer kutatásom során vizsgáltam a közösségi média, az online felületek és közösségi médiumok, valamint az influencerek fogyasztói magatartásra gyakorolt hatását. Az eredmények alapján megállapítottam, hogy a fogyasztók figyelembe veszik a korábbi vendégek véleményét, értékelését. Beigazolódott, hogy a fogyasztók elsősorban az interneten, a különböző online felületeken tájékozódnak a vendéglátóegységekről. A kapott válaszokból kiderült továbbá, hogy nem igazán érdekli őket az influencerek ajánlása. 
695 |a kávézó 
695 |a kutatás 
695 |a marketing terv 
695 |a marketingkutatás 
695 |a szakirodalmi kutatás 
695 |a vendéglátás 
700 1 |a Balog Adrienn  |e ths 
700 1 |a Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29610/1/Szakdolgozat_Panyi%20M%C3%A1ria_UXT8Z9.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29610/2/BA_TO_Panyi_M%C3%A1ria_UXT8Z9.pdf  |z Dokumentum-elérés