Kell ez a disznó Magyarországnak? - avagy a HORVÁTH-Farm Kft. marketingstratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Németh Luca
További közreműködők: Szabó Barnabás
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:HORVÁTH-Farm Kft.
húskészítmények
marketing
marketingstratégia
stratégiai marketingterv
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29615

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29615
005 20210316130232.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Németh Luca 
245 1 0 |a Kell ez a disznó Magyarországnak? - avagy a HORVÁTH-Farm Kft. marketingstratégiája  |c Németh Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozat egy izgalmas téma köré épül, egy magyar húsipari kisvállalkozás marketingstratégiájának felépítésére kerül sor. A dolgozat célja a HORVÁTH-Farm Kft. marketingstratégiájának kialakítása cégen belüli húsüzletág szinten. A HORVÁTH-Farm Kft. jogelődjén keresztül közel 30 éve foglalkozik mezőgazdasággal és állattenyésztéssel. Most készül nyitni a húsfeldolgozás felé. A szakdolgozat során azt vizsgálom, hogy beilleszthető-e a marketingelmélet a gyakorlatba az általam választott kisvállalkozás estében. A választ úgy kapom meg, hogy párhuzamosan az elmélet ismertetésével építem fel a HORVÁTH-Farm Kft. marketingstratégiáját. Feltételezésem az, hogy a marketingstratégia egyes elemei beilleszthetőek a gyakorlatba, de van, amely csak magas költség- és időráfordítás árán, és ez egy kisvállalkozásnak nem feltétlenül éri meg. A szakdolgozat alapvetően három fő részből áll, melyek egyben a marketingstratégia fő lépései is. Ezek rendre a következők: stratégiai elemzés, stratégia kialakítás és megvalósítás/ellenőrzés. A stratégia kialakítását a stratégiai elemzés készíti elő. A marketingkörnyezet elemzése kerül bemutatásra a dolgozatban mind elméleti, mind gyakorlati szinten. A dolgozatban hangsúlyos piaci kereslet felmérése, amely jelen esetben a primer kutatás. A primer kutatás célja a hús és húskészítmények vásárlási szokásait megismerni, mivel így a stratégiai marketing a fogyasztók preferenciáit figyelembe véve alakítható ki. Mivel a piaci kereslet felméréséhez sok válasz szükséges így a választott módszertan a kérdőíves megkérdezés. A stratégiai elemzés további alfejezetekre osztott, amelyekben az STP-stratégia és a marketingmix 4P szerinti kidolgozása kerül bemutatásra mind elméleti, mind gyakorlati szinten. A gyakorlati részek kidolgozásánál arra törekszem, hogy az elméletnek megfelelő lépéseket, meghatározásokat fogalmazzak meg. A stratégiai marketingtervet követi a megvalósítás, illetve ellenőrzés, hiszen a vállalkozásnak a gyakorlatba is be kell építeni a kidolgozott stratégiát, csak akkor lehet hatékony, ha azok megvalósítása is hatékony. Végül a szakdolgozatot egy rövid összefoglalás zárja, amely válaszol a bevezetésben feltett kérdésre, azaz hogyan illeszthető be a marketingelmélet a gyakorlatba a HORVÁTH-Farm Kft. esetében? Illetve a fejezetben szó van még az önreflexióról, ahol a post motorola pontjai alapján fejtem ki, hogy milyen volt a szakdolgozat megírása. 
695 |a HORVÁTH-Farm Kft. 
695 |a húskészítmények 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégia 
695 |a stratégiai marketingterv 
700 1 |a Szabó Barnabás  |e ths 
700 1 |a Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29615/1/N%C3%A9meth_Luca_UJCTAL_GM_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29615/2/BO_TO_N%C3%A9meth%20Luca_UJCTAL.pdf  |z Dokumentum-elérés