Kell ez a disznó Magyarországnak? - avagy a HORVÁTH-Farm Kft. marketingstratégiája
Saved in:
Main Author: | Németh Luca |
---|---|
Other Authors: |
Szabó Barnabás
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | HORVÁTH-Farm Kft. húskészítmények marketing marketingstratégia stratégiai marketingterv |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29615 |
Similar Items
Farm to table a magyar vendéglátásban
: Leányvári Péter
: Leányvári Péter
A Horváth és Társai Kft. generációváltásának kihívásai
: Varga Vivien
: Varga Vivien
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata
: Bende Kata
„Piros, fehér, zöld ez a magyar föld" avagy Egy agrárkiállítás képei
: Hargitai Mariann
: Hargitai Mariann
"Farm- to- table" törekvések és éttermek Magyarországon, illetve Amerikában
: Borbély Éva
: Borbély Éva
How to improve customer retention for Plinga's social farming games?
: Pálvölgyi Máté
: Pálvölgyi Máté
Az élelmiszergazdaság hatékonyságának vizsgálata a MOROKO Farm Kft vállalkozás példáján keresztül
: Matula Árpád Gábor
: Matula Árpád Gábor
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
Kell-e etikát tanítani?
: Tomka János
: Tomka János
Breier Farm Tanya Bisztró újragondolása, az új terv megvalósíthatósága
: Bihari Máté
: Bihari Máté
A készletgazdálkodás és a leltározási tevékenység bemutatása a Horváth Gazda Kft. vonatkozásában
: Domján Bianka
: Domján Bianka
Magyarország és az Európai Unió költségvetési kapcsolatai, Magyarországnak az Európai Uniótól származó bevételei és tagállami befizetései
: Bihari Vivien Anna
: Bihari Vivien Anna
Horváth Rudolf Intertransport Kft. gépjárműflottájának gazdaságos mozgatásának vizsgálata az üres futásokra vonatkozóan
: Tóth Fanni
: Tóth Fanni
Korrupció, amiért beszélnünk kell róla
: Fenyvesi Éva
Published: (2012)
: Fenyvesi Éva
Published: (2012)
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz
: Szlávecz Alíz
Mi kell a külföldi befektetőnek? A telephely választás szempontjai
: Nagy Anikó
: Nagy Anikó
Generációváltás kérdése a családi vendéglátó vállalkozások esetében a Horváth Cukrászda példáján keresztül
: Benedek Zsófia
: Benedek Zsófia
„Mi kell a nőnek?" Reklámkampány tanulmányterv : A Felina Hungária Kft. marketing tevékenységének elemzése, kommunikációs kampányának aktualizálása
: Sarbó Katalin
: Sarbó Katalin
Az MnT Kft. fogyasztóinak vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs fejlesztésekre
: Budai Szabina
: Budai Szabina
Horváth Rudolf Intertransport Korlátolt Felelősségű Társaság gazdálkodásának komplex elemzése 3 év tükrében
: Andáné Géczi Katalin
: Andáné Géczi Katalin
Internetes képkidolgozás avagy az E-Foto Kft. marketingstratégiája
: Szendrői Zsófia
: Szendrői Zsófia
Magyarországot az „akkumulátorgyárak országává” kell tenni, avagy az akkumulátor-nagyhatalmi helyzet a stakeholderek szemével
: Lengyel Lilla
: Lengyel Lilla
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
A magyarországi vendégforgalom növekedési lehetőségei; a nemzeti turizmusmarketing ez irányú célkitűzéseinek hatásvizsgálata
: Zsigmond András
: Zsigmond András
„Az orosz-ukrán háború kitörése okozta gazdasági helyzet hatása a Horváth Építőmester Zrt. Középvállalkozásra”
: Szegedi Vivien
: Szegedi Vivien
A Bellozzo fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára.
: Tóth Barna
: Tóth Barna
A nonprofit szervezet működése egyszerű, nem kell ahhoz könyvelő
: Herczeg Milán
: Herczeg Milán
CSR és az ExxonMobil - avagy miért kell, és hogyan tud társadalmi felelősséget vállalni egy olajcég
: Elefánt Adrienn
: Elefánt Adrienn
Technokov Kft. Marketingstratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
A Kreinbacher Birtok marketingstratégiája
: Surdy Emese Luca
: Surdy Emese Luca
Egy adott cég fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Pirisi Lara
: Pirisi Lara
Háromdimenziós pólót? Avagy a bevezetni kívánt termék marketingstratégiája
: Méray-Horváth Bence
: Méray-Horváth Bence
Hogyan tud egy szálloda zöld szállodává válni, és ez mennyire motiválja a jövendőbeli vendégeket
: Vasvári Judit
: Vasvári Judit
A jó borútnak is kell a cégér A Móri borvidék és a Velencei-tó környéki bortérség borútjának kommunikációja és annak lehetőségei
: Szeőke András
: Szeőke András
Kell-e csocsóasztal a BGE-seknek? - Avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding?
: Gossler Enikő
: Gossler Enikő
Kell-e csocsóasztal a BGEseknek? – avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding
: Gossler Enikő
Published: (2019)
: Gossler Enikő
Published: (2019)
A Walmark Kft. marketingstratégiája
: Bánhegyi Réka
: Bánhegyi Réka
A Volvex Kft. marketingstratégiája
: Hajdú Gabriella
: Hajdú Gabriella
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Majer Dávid
: Majer Dávid
Hevesi Zománc induló vállalkozás marketingstratégiája
: Zöldi Luca
: Zöldi Luca
Similar Items
-
Farm to table a magyar vendéglátásban
: Leányvári Péter -
A Horváth és Társai Kft. generációváltásának kihívásai
: Varga Vivien -
Kötelező női kvóta, avagy ez már túllép minden határon
: Bende Kata -
„Piros, fehér, zöld ez a magyar föld" avagy Egy agrárkiállítás képei
: Hargitai Mariann -
"Farm- to- table" törekvések és éttermek Magyarországon, illetve Amerikában
: Borbély Éva