Digitalizáció a KKV szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Leisztner Soma
További közreműködők: Horváth Erzsébet
Németh Dr. János Pál
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:big data
digitalizáció
digitális technológia
digitális-ügyfélélmény
felhőalapú szolgáltatások
IoT
ipar 4.0
kis- és középvállalkozás - KKV
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29631
Leíró adatok
Kivonat:A digitalizációs eszközök nyújtotta lehetőségekkel, mint a Big Data, a felhőalapú szolgáltatások, ERP, vagy CRM rendszerek, már egyre több vállalat él. Ezeknek a tapasztalása egyre nagyobb értelmet nyer a felhasználók szintjén is, ugyanakkor rengeteg megoldás csak a vállalatok számára észlelhető. A legtöbb technológiát a nagyvállalatok, multinacionális cégek és startupok már előszeretettel alkalmazzák, azonban gazdaságilag a legnagyobb jelentőséggel bíró mikro-, kis- és középvállalatok, ilyen téren jelentős lemaradásban vannak. A fő kutatási kérdés ebből a problémából eredeztethető, ugyanis a dolgozat azt vizsgálja, hogy egy olyan KKV szektorba tartozó vállalkozásnak, amely jelenleg igen csekély mennyiségben alkalmaz digitális megoldásokat, milyen lehetőségei vannak a folyamatainak digitalizálására. Ennek háttereként pedig a dolgozat célja, hogy ismertesse az Ipar 4.0 fogalmát, jelentését és legfőképp a digitalizációs technológiáit, azok előnyeivel és veszélyeivel, mind vállalati, mind pedig felhasználói szinten.