A szervezeti kommunikáció új lehetőségei a digitális világban egy kereskedelmi vállalkozás dolgozóinak visszajelzése alapján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Milán
További közreműködők: Németh Dr. Tamás
Vágvölgyi Eszter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső kommunikáció
kommunikációs csatornák
kommunikációs eszközök
public relations
szervezeti kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29655

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29655
005 20210316130446.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Varga Milán 
245 1 2 |a A szervezeti kommunikáció új lehetőségei a digitális világban egy kereskedelmi vállalkozás dolgozóinak visszajelzése alapján  |c Varga Milán  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakmai gyakorlatom a Mérker 2007 Zrt.-nél töltöttem kereskedelmi asszisztens pozícióban. Ezalatt az idő alatt betekintést nyertem a vállalat működésébe és a szervezeti kommunikációba, amely végül a szakdolgozatom témája lett. Viszont, mielőtt ennek vizsgálatára kitértem, megismertem a kommunikációt, annak főbb fogalmait, elemeit és folyamatait, illetve ezeknek működését modellek segítségével. Ezen ismeretek megszerzése után, a Public Relations intézményével ismerkedtem meg, annak külső és- belső eszközeivel, melyeket egy nagyobb tömeg által ismert példán keresztül szemléltettem. A példa megismerése és feldolgozása mutatta meg számomra, hogy ez miért is olyan fontos egy vállalat életében. A következő fejezetben bemutattam a szervezeti kommunikációt, annak eszközeit és platformjait, illetve a szervezeti kommunikációt hátráltató/gátló tényezőit. A szakirodalom feldolgozása során megismertem a formális és informális kommunikáció közti különbségeket, illetve a vertikális és horizontális kommunikáció céljait és funkcióit. A fent említett fogalmak és elméleti tudás birtokában kezdtem meg primer kutatásomat, melynek célja az volt, hogy bemutassam a koronavírus járvány vállalati kommunikációra gyakorolt hatását. Előzetes feltevéseim alapján is gondoltam, hogy komoly változások történtek a szervezet életében az elmúlt hónapok során, melyek a kvalitatív kutatásom által be is igazolódtak. Ebből kifolyólag megtudhattam, hogy a járvány előtt és- után a munkavállalók mely kommunikációs platformokat és csatornákat részesítették előnyben. Továbbá ismereteket szereztem arról, hogy milyen új platformokat használnak a pandémia kezdete óta és az ezekről szerzett tapasztalatokat is tanulmányozni tudtam. Ezentúl a járványügyi intézkedésekről is szereztem információkat. Végül, de nem utolsó sorban a home office vívmányairól kérdeztem a cég dolgozóit. Ezeknek az információknak a birtokában hasonlítottam össze a különböző szervezeti egységek munkáját és tettem javaslatokat a cég tevékenységének továbbfejlesztésére. 
695 |a belső kommunikáció 
695 |a kommunikációs csatornák 
695 |a kommunikációs eszközök 
695 |a public relations 
695 |a szervezeti kommunikáció 
700 1 |a Németh Dr. Tamás  |e ths 
700 1 |a Vágvölgyi Eszter  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29655/1/Szakdolgozat_BA_Varga_Mil%C3%A1n_U57LHI.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29655/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem_Varga_Mil%C3%A1n_U57LHI.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29655/3/BA_TO_Varga_Mil%C3%A1n_U57LHI.pdf  |z Dokumentum-elérés