Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Kont-Ír Coop Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Dominika
További közreműködők: Hangosi Lászlóné
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ügyfélkapcsolati menedzsment
ügyfélszolgálat
vállalkozás
vevők
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29674
Leíró adatok
Kivonat:Manapság már számos vállalat kínál hasonló termékeket és szolgáltatásokat. Vajon mi alapján választják a fogyasztók az adott vállalkozást, ha a versenytársak termékei, valamint szolgáltatásai közel azonosak? Mitől lehet az egyik szolgáltatás szimpatikusabb, mint a másik? Ezek a kérdések váltották ki bennem a téma iránti érdeklődést. Számomra például fontos szerepet játszik, egy termék vásárlásánál vagy szolgáltatás igénybevételekor a kiszolgálás minősége. Személy szerint én nem érzem magam komfortosan, ha nem megfelelő a kiszolgálás, vagy azt érzem nem becsülik meg eléggé az ügyfelet. Véleményem szerint a vevőkre nagy hatással van, adott esetben akár döntő szerepet tölthet be a kiszolgálás minősége, illetve az ügyfélkezelés.