Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Kont-Ír Coop Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Dominika
További közreműködők: Hangosi Lászlóné
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ügyfélkapcsolati menedzsment
ügyfélszolgálat
vállalkozás
vevők
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29674

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29674
005 20210316130608.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Dominika 
245 1 0 |a Ügyfélkapcsolatok kezelési rendje, informatikai támogatása a Kont-Ír Coop Kft.-nél  |c Nagy Dominika  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Manapság már számos vállalat kínál hasonló termékeket és szolgáltatásokat. Vajon mi alapján választják a fogyasztók az adott vállalkozást, ha a versenytársak termékei, valamint szolgáltatásai közel azonosak? Mitől lehet az egyik szolgáltatás szimpatikusabb, mint a másik? Ezek a kérdések váltották ki bennem a téma iránti érdeklődést. Számomra például fontos szerepet játszik, egy termék vásárlásánál vagy szolgáltatás igénybevételekor a kiszolgálás minősége. Személy szerint én nem érzem magam komfortosan, ha nem megfelelő a kiszolgálás, vagy azt érzem nem becsülik meg eléggé az ügyfelet. Véleményem szerint a vevőkre nagy hatással van, adott esetben akár döntő szerepet tölthet be a kiszolgálás minősége, illetve az ügyfélkezelés. 
695 |a ügyfélkapcsolati menedzsment 
695 |a ügyfélszolgálat 
695 |a vállalkozás 
695 |a vevők 
695 |a vevőkapcsolat 
700 1 |a Hangosi Lászlóné  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29674/1/nagy_dominika_z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29674/2/nagy_dominika_%C3%B6sszefoglal%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés