Egész évben hűtünk-fűtünk, avagy az LG Electronics Magyar Kft lakossági légkondicionáló üzletágának marketing stratégiája
Saved in:
Main Author: | Kiss Dóra |
---|---|
Other Authors: | Szántó dr Szilvia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Légkondicionáló LG Stratégia Lakossági |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/297 |
Similar Items
Az LG Electronics üzleti modelljének elemzése
: Vatulik Barnabás
: Vatulik Barnabás
Áru beszerzése majd elosztása az LG Electronics KFT.-n keresztül.
: Csizmadia Gergely
: Csizmadia Gergely
LG Electronics marketingkommunikációs tevékenysége és az okos otthonok új világa
: Vörös Vivien
: Vörös Vivien
Háztartási gépek innovációi az LG Electronics kiemelt konyhai fejlesztéseinek tükrében
: Simon Alex
: Simon Alex
Megrendelési folyamatok elemzése és hatékonyságvizsgálata az LG Electronics Magyar Kft.-nél
: Montskó Renáta
: Montskó Renáta
A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
A fehéráruk hazai értékesítésének sajátosságai és azok elemzése az LG Electronics Magyar Kft. tevékenysége tükrében
: Vu Khanh
: Vu Khanh
OSINT az egész világ
: Zachár Dániel
: Zachár Dániel
A Takarékbank és a Takarékszövetkezeti Integráció lakossági befektetési üzletágának forgalomváltozása
: Filipszki
: Filipszki
LG Magyarország klíma ágazatának marketing vonatkozásai
: Szijártó Ágnes
: Szijártó Ágnes
A sérült és sérült csomagolású termékek menedzsmentjének bemutatása az LG Electronics Magyar Kft. példáján keresztül és ezek vállalatokra gyakorolt hatásai
: Hóbor Letícia Lilla
: Hóbor Letícia Lilla
Az egész életen át tartó tanulás Lifelonglearning
: Csapó Viktória
: Csapó Viktória
Az utazási irodák repülőjegy értékesítési üzletágának jövője
: Metzker Dóra
: Metzker Dóra
A lakossági jelzáloghitelezés alakulása Magyarországon az elmúlt 10 évben
: Soós Bianka Mercédes
: Soós Bianka Mercédes
A lakossági megtakarítások alakulása az elmúlt tíz évben, hazánkban
: Papp Máté
: Papp Máté
A lakossági megtakarítások alakulása az elmúlt tíz évben hazánkban
: Hanyecz Nóra Orsolya
: Hanyecz Nóra Orsolya
Az LG Technologies Kft. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Brezina Csilla
: Brezina Csilla
Az egész estés Disney élőszereplős filmek elemzése Magyarországon
: Medve Laura
: Medve Laura
A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban
: Győri Abigél
: Győri Abigél
Lakossági megtakarítások helyzete és változása az elmúlt tíz évben Magyarországon
: Vaskuti Lőrinc
: Vaskuti Lőrinc
Dolgozói elégedettségmérés folyamata az LG Toray Kft-nél
: Kersánszki-Scheller Tímea
: Kersánszki-Scheller Tímea
A fényforrások is lehetnek izgalmas termékek avagy A GE Consumer & Industrial Lighting üzletágának marketingstratégiája
: Barcsai Melinda
: Barcsai Melinda
Egész életen át tartó tanulás Magyarországon és az Európai Unióban
: Alliende María de la Paz
: Alliende María de la Paz
Az OTP Bank Nyrt. önkormányzati üzletágának átfogó ismertetése
: Fóris Brigitta
: Fóris Brigitta
A Monsanto Kereskedelmi Kft. vetőmag üzletágának stratégiai versenyhelyzetelemzése
: Deák Teodóra
: Deák Teodóra
Hogyan lehet a részből egész-ség? avagy Mit tehet egy kisvállalkozás a minőségi egészségügyi ellátáshoz való hozzáférés bővítéséért?
: Szabó Zoltán
: Szabó Zoltán
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
A WHC Személyzeti Szolgáltató Kft. humán üzletágának statisztikai eredményei
: Kijátz Evelin
: Kijátz Evelin
Gazdasági növekedés, foglalkoztatás és demográfia az egész életen át tartó tanulás összefüggésében
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
The background of European and domestic electronic payment systems
: Vereczkey Zoltán
: Vereczkey Zoltán
Financial innovation related to Electronic Commerce in China
: Zuo Yuehan
: Zuo Yuehan
The Taiwanese Electronics Industry in Global Value Chains
: Kócza Benjámin András
: Kócza Benjámin András
Az Electronic Arts üzleti környezetének elemzése
: Kriston Gergely Péter
: Kriston Gergely Péter
Direct marketing analysis of an electronic property protection company for residential clients
: Soós Izsák
: Soós Izsák
Customer Journey of Samsung electronic luxury goods in the omnichannel marketing world.
: Markó Levente
: Markó Levente
Valóban „sarlatánság” az egész? A Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájába tartozó részvények technikai elemzése
: Varga Csaba
: Varga Csaba
A Konyhatízezercikk marketing stratégiája
: Kiss Anett Natália
: Kiss Anett Natália
Szakmai gyakorlatom a cms electronics hungary-nál
: Skerlecz Bianka
: Skerlecz Bianka
Consumer behavior towards online shopping of electronics in Hungary
: Völgyi Dániel
: Völgyi Dániel
A Faurecia Clarion Electronics marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Brindzik Milán
: Brindzik Milán
Similar Items
-
Az LG Electronics üzleti modelljének elemzése
: Vatulik Barnabás -
Áru beszerzése majd elosztása az LG Electronics KFT.-n keresztül.
: Csizmadia Gergely -
LG Electronics marketingkommunikációs tevékenysége és az okos otthonok új világa
: Vörös Vivien -
Háztartási gépek innovációi az LG Electronics kiemelt konyhai fejlesztéseinek tükrében
: Simon Alex -
Megrendelési folyamatok elemzése és hatékonyságvizsgálata az LG Electronics Magyar Kft.-nél
: Montskó Renáta