„Új normális” - A Covid-19 okozta fogyasztói preferenciaváltozások vizsgálata és lehetőségek az e-kereskedelemben
Elmentve itt :
Szerző: | Polgár Regina |
---|---|
További közreműködők: |
Huba Eszter
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem elektronikus vásárlás - online vásárlás fogyasztói magatartás fogyasztói preferenciák vásárlói magatartás vásárlói magatartás modellek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29740 |
Hasonló tételek
Aktuális fogyasztói trendek az e-kereskedelemben
: Uttó Valentina
: Uttó Valentina
A COVID-19 vírus okozta zenefogyasztási változások
: Németh Angéla
: Németh Angéla
A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid
: Majer Dávid
Okoseszközök az e-kereskedelemben
: Kozma Mihály
: Kozma Mihály
Bizalom az e-kereskedelemben
: Vódli Dávid
: Vódli Dávid
A pandémia hatása a fogyasztói magatartásra az e-kereskedelemben
: Hangyás Maja
: Hangyás Maja
A Lebowski Kft. hosteleinek alkalmazkodása a COVID-19 okozta helyzethez
: Apró Vivien
: Apró Vivien
E-learning a kereskedelemben
: Martonosi Lili Anna
: Martonosi Lili Anna
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai e-kereskedelemben, fókuszban az észlelt kockázatok
: Kovács János
: Kovács János
A COVID-19 járvány okozta kockázatok az idegenforgalomban, éttermek helyzetének elemzése
: Bárdos Dominika
: Bárdos Dominika
Üzletmenet-folytonosság menedzsment a COVID-19 okozta járványhelyzet alatt, a Microsoftnál
: Fehér Anita Terézia
: Fehér Anita Terézia
A közösségi média új szerepe az e-kereskedelemben - A social commerce térnyerése
: Harkányi Brigitta
: Harkányi Brigitta
COVID-19, mint az árufedezettséget és az értékesítés szerkezetét befolyásoló tényező vizsgálata az online-kereskedelemben
: Dengel Brigitta
: Dengel Brigitta
Webshopok szerepe napjainkban az e-kereskedelemben
: Hajdu Andrea
: Hajdu Andrea
Mesterséges intelligencia használata az e-kereskedelemben
: Danku Gábor
: Danku Gábor
A 2008-as és a Covid-19 okozta gazdasági válságok és válságkezelések elméleti áttekintése
: Szijj Adrián Sándor
: Szijj Adrián Sándor
A magyar befektetési alapok összehasonlító elemzése a COVID19 járvány okozta piaci környezetben
: Hajdu Zoltán
: Hajdu Zoltán
Az elektronikus levelezés jelentősége az e-kereskedelemben
: Molnár Erik
: Molnár Erik
Új lehetőségek és kihívások a munkavégzés területén – online vs. offline a Covid-19 járvány után
: Kolosa Violetta Éva
: Kolosa Violetta Éva
A COVID-19 és a gazdasági válság okozta változások az NN Biztosító üzleti világában
: Kovács Liza
: Kovács Liza
A vevői lojalitás megteremtése az e-kereskedelemben
: Beniczki Virág Anna
: Beniczki Virág Anna
A mesterséges intelligencia szerepe az e-kereskedelemben
: Hántai Gergő
: Hántai Gergő
A mesterséges intelligencia szerepe az e-kereskedelemben
: Vas Réka
: Vas Réka
Fast fashion brandek marketingstratégiája az e-kereskedelemben
: Papp Máté Olivér
: Papp Máté Olivér
Vállalati piaci orientációk és e-marketing stratégiák az e-kereskedelemben
: Bagyinszki Ágnes
: Bagyinszki Ágnes
ITIL alapú IT szolgáltatásmenedzsment a gyakorlatban (A COVID-19 okozta kihívások a Service Desk életében)
: Dobos Krisztián
: Dobos Krisztián
A COVID-19 vírus okozta járványhelyzet hatása a HRM-re - A kiválasztástól az első munkanapig -
: Jász Fanni Zita
: Jász Fanni Zita
A fogyasztói magatartás változása COVID-19 alatt
: Makány Berta
: Makány Berta
A Magyar Céginfo Kft szerepe az E-Kereskedelemben
: Nagy Nikolett Erika
: Nagy Nikolett Erika
A mesterséges intelligencia alkalmazásának lehetőségei az e-kereskedelemben
: Kiss Marcell
: Kiss Marcell
Fesztiválok Magyarországon – Fesztiválgazdaságtan, COVID-19 típusú koronavírus okozta gazdasági válság hatása a fesztivál- és rendezvényiparra
: Kókai Gábor Lajos
: Kókai Gábor Lajos
A COVID-19 világjárvány okozta home office-ra való átállás hatása egy magyar nagyvállalat szemszögéből
: Bársony Bence
: Bársony Bence
A videókonferencia és a távmunka globális és magyarországi átalakulása a COVID-19 okozta járványhelyzetnek köszönhetően
: Princz Zoltán
: Princz Zoltán
A gyorsan forgó fogyasztási cikkek vásárlási szokásainak vizsgálata az e-kereskedelemben
: Haga Gréta
: Haga Gréta
A kávézási szokások, valamint a Covid19 okozta változások az otthoni kávézás és a kávézók tekintetében
: Lakatos Katinka
: Lakatos Katinka
Az e-kereskedelemben és az e-logisztikában felmerülő problémák drónokkal való támogatása
: Lepizsán Ábel
: Lepizsán Ábel
Analysis of Thailand's e-Commerce development during Covid-19 pandemic
: Inthavong Anita
: Inthavong Anita
A Semmelweis Egyetem 2020-as költségvetés tervezése és magvalósulása, különös tekintettel a COVID-19 világjárvány okozta változásokra
: Delényi Gabriella
: Delényi Gabriella
Multiplatform karakter kommunikáció az élelmiszer-kereskedelemben
: Adame Regina
: Adame Regina
Hasonló tételek
-
Aktuális fogyasztói trendek az e-kereskedelemben
: Uttó Valentina -
A COVID-19 vírus okozta zenefogyasztási változások
: Németh Angéla -
A covid-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid -
A COVID-19 okozta fogyasztói magatartásváltozás vizsgálata a szeszipari szektorban, fókuszba helyezve a Zwack Unicum fogyasztóit
: Majer Dávid -
Okoseszközök az e-kereskedelemben
: Kozma Mihály