Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nagy Fruzsina
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Burka Szilvia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direkt marketing
marketing
online marketing
public relations
reklámeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29747

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29747
005 20210316130956.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nagy Fruzsina 
245 1 3 |a Az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök vizsgálata a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél  |c Nagy Fruzsina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A marketing egyre meghatározóbb szerepet képvisel a vállalatok életében. Sokan úgy vélik, hogy a marketing nem egy kifizetődő irányzat, mert költségeket von el a cégtől gyakran eredménytelenül. Azonban, akik megfelelő marketing ismeretekkel rendelkeznek, azok számos előnyre tehetnek szert a marketing segítségével. Nemcsak a bevétel növekedhet általa, hanem a vállalat előnyökhöz juthat a versenypiacon és a vevőkben is kialakíthat egy kötődést a cég iránt.Lehetőségem nyílt a szakmai gyakorlatomat egy nagy multinál, a Praktiker Építési-és Barkácspiacok Magyarország Kft.-nél végeznem, mint marketing gyakornok. Számomra ez hatalmas lehetőség volt, mivel nagyon érdeklődöm a marketing szakirány iránt. A gyakorlat alatt megfigyelhettem hogyan készülnek el bizonyos kiadványok, televíziós reklámkampányok, óriásplakát hirdetések és természetesen hogyan zajlik a vállalat online térben való jelenléte. Ennek hatására döntöttem egy elemző szakdolgozat elkészítése mellett, amelyben megvizsgálom az ATL, BTL és TTL marketingkommunikációs eszközök jelenlétét a Praktikernél. A dolgozatomat irodalmi áttekintéssel kezdtem, majd a vállalat bemutatása után lehetőségem nyílt egy kvalitatív interjút készíteni a Marketing és online szolgáltatások igazgatónőjével. Az interjú során választ kaptam arra, hogy az online vagy offline térben van-e hatékonyabban jelen a Praktiker, milyen hatásai voltak/vannak a koronavírus járványnak és mik a jövőbeli tervei a cégnek. A szakdolgozatom második felében  végigvezetem az olvasót a Praktiker marketing tevékenységein, a kiadványoktól kezdve, a direkt marketingen és eladásösztönzésen át az online csatornákig.  
695 |a direkt marketing 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a public relations 
695 |a reklámeszközök 
700 1 |a Brávácz Dr. Ibolya  |e ths 
700 1 |a Burka Szilvia  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29747/1/Szakdolgozat_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29747/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem_Nagy%20Fruzsina.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29747/3/BA_TO_Nagy_Fruzsina_J7O1RZ.pdf  |z Dokumentum-elérés