A Volkswagen konszern és a Tesla autóipari vállalatok összehasonlítása pénzügyi és stratégiai szempontból
Elmentve itt :
Szerző: | Szalai András Ádám |
---|---|
További közreműködők: |
Csoma Róbert
Gyulai Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | autóipar fenntartható fejlődés pénzügyi controlling pénzügyi teljesítmény stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29749 |
Hasonló tételek
A gépjárműmarketing, a Volkswagen konszern marketingstratégiája
: Bodó Ákos Tibor
: Bodó Ákos Tibor
A Volkswagen konszern és a Porsche Hungaria piaci helyzetének elemzése Power BI környezetben
: Reé Zoltán
: Reé Zoltán
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely
: Janiga Gergely
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland
: Nagy Roland
A Tesla Inc. értékelése
: Micsky Edina
: Micsky Edina
TESLA, INC. iPARÁGELEMZÉSE ÉS PÉNZÜGYI HELYZETÉNEK VIZSGÁLATA
: Pataki Márk
: Pataki Márk
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
A stratégiai beszerzés szerepe egy autóipari vállalatnál
: Rácz Judit Veronika
: Rácz Judit Veronika
Projektmenedzsment a Robert Bosch GmbH-ban. Validációs projektek összehasonlítása a konszern leányvállalatai között.
: Szoboszlai Lilla
: Szoboszlai Lilla
A Tesla felemelkedése és stratégiájának kiválósága
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
A Volkswagen adathamisítási botrányának érdekgazda aspektusai
: Sára Merse
: Sára Merse
Konszern kontrolling működésének vizsgálata az ELMŰ/ÉMÁSZ Társaságcsoport példáján
: Máté Balázs
: Máté Balázs
Hazai autóipari vállalatok beszámolóinak területi és idősoros elemzése
: Vitéz Péter
: Vitéz Péter
The Marketing Strategy of Volkswagen to Conquer the EV Market
: Wood Áron Connor
: Wood Áron Connor
The International Marketing Strategy of Tesla, Inc. in Germany
: Farkas Dániel
: Farkas Dániel
A Volkswagen csoport stratégiájának, keresletének, vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének változása a Dieselgate-botrány árnyékában
: Néher András
: Néher András
Dieselgate botrány hatása a Volkswagen üzleti helyzetére
: Seres Marcell
: Seres Marcell
A Tesla Inc. fejlődése és hatása Magyarország autópiacára
: Papp Márk Viktor
: Papp Márk Viktor
A Volkswagen és az Opel reklámtevékenysége a magyar piacon
: Könczey Yvett
: Könczey Yvett
Alternatívák avagy a környezettudatosság jelentősége és a Tesla Motors
: Vadász Bernadett Anna
: Vadász Bernadett Anna
Marketingkommunikációs különbségek külföldön és belföldön a Volkswagen példáján keresztül
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
Autóipari beszállító stratégiai helyzete az elektromos autó trend elemzésén keresztül.
: Papp Zsuzsa
: Papp Zsuzsa
Egy építőipari vállalat működésének elemző bemutatása stratégiai szempontból
: Babinszki Boglárka
: Babinszki Boglárka
Konszern- controlling működésének vizsgálata egy kiadóvállalat-csoportnál, különös tekintettel a költség- és eredménycontrollingra
: Andi Magdolna
: Andi Magdolna
Építőipari vállalatok finanszírozási és beruházási stratégiái
: Szász-Tikosi Zalán
: Szász-Tikosi Zalán
A vevő és szállítói kapcsolatok stratégiai kezelése egy autóipari beszállítói cég szempontjából
: Nagy Szabina
: Nagy Szabina
Balaton és Velencei-tó összehasonlítása turisztikai szempontból
: Erdős Adél
: Erdős Adél
Az SAP és GPS rendszerek stratégiai együttműködésének előnyei fuvaroztatói szempontból
: Liber Andrea
: Liber Andrea
Az elektromobilitás megítélése és várható jövője hazánkban a Tesla példáján keresztül
: Nagy Dénes
: Nagy Dénes
Autóipari konvergencia
: Maqsoudi Ali
: Maqsoudi Ali
Elektromos autógyártók piacralépése - a Tesla stratégiája, és a fogyasztói magatartás a szektorban
: Katona Bence Miklós
: Katona Bence Miklós
Az autógyártás és a megújuló energia forradalmi újításai, a Tesla, Inc. értékelése
: Gergely Gábor Attila
: Gergely Gábor Attila
A Tesla marketing és értékesítési stratégiájának a vizsgálata, illetve hatása az autóiparra
: Cao Anh Tuan
: Cao Anh Tuan
Az elektromos autók bevezetése a hazai piacra a Volkswagen mintáján keresztül
: Lontai Zsófia
: Lontai Zsófia
A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon
: Alattyányi Zsombor
: Alattyányi Zsombor
Hagyományos bankok és Fintech vállalatok összehasonlítása
: Dávidházy László Péter
: Dávidházy László Péter
Gyártáskiszervezés alacsony költségű országba, mint stratégiai koncepció a versenyelőny megtartása érdekében egy autóipari beszállító szemszögéből
: Kiss Gabriella
: Kiss Gabriella
A hagyományos és fapados légitársaságok stratégiai menedzsmentjének összehasonlítása
: Bekecs Dorottya
: Bekecs Dorottya
A multinacionális vállalatok helyzete Magyarországon a stratégiai együttműködések tükrében
: Lunacsek Márton
Megjelent: (2014)
: Lunacsek Márton
Megjelent: (2014)
Supply Chain Management in Automotive Industry Case Study Volkswagen Group vs Daimler AG
: Zencirci Baturay
: Zencirci Baturay
Hasonló tételek
-
A gépjárműmarketing, a Volkswagen konszern marketingstratégiája
: Bodó Ákos Tibor -
A Volkswagen konszern és a Porsche Hungaria piaci helyzetének elemzése Power BI környezetben
: Reé Zoltán -
A Tesla, Inc. (TESLA) értékesítési és marketingstratégiája
: Janiga Gergely -
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland -
A Tesla Inc. értékelése
: Micsky Edina