Egy gazdasági szervezet IT aspektusú bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Maska Mirabella
További közreműködők: Udvaros József
Zólyomi Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatrögzítés
gazdasági informatika
help-desk
information technology
információfeldolgozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29788

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29788
005 20210316131213.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Maska Mirabella 
245 1 0 |a Egy gazdasági szervezet IT aspektusú bemutatása  |c Maska Mirabella  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A záródolgozatom célja az volt, hogy bemutassam a gazdasági szervezet IT aspektusait, mert véleményem szerint fontos hangsúlyt kell fektetni a gazdasági szervezetek IT munkájára. Szerettem volna szemléltetni az IT, avagy az Információs Technológia fogalmát, annak jellemzőit, szerepét egy vállalat működésében. Továbbá fontosnak tartottam megemlíteni a számítógépes technológia történetét, a számítógépgenerációkat és azok tulajdonságait. Ahogyan folyamatosan növekszik a vállalatok által előállított és magukba szívott információk képezte adattömeg, úgy az adattárolás kezelése egyre nagyobb problémát jelent az informatikai részlegek számára. A vállalatok számára komoly kihívást jelent ez a terület, így dolgozatomban kitértem az adattárolókra, melyek a RAM, ROM, PROM, EPROM, EEPROM és a Flash memória típusok. A következő téma az adatbázisok, adatbázis rendszer ismertetése. A szakmai gyakorlatomat egy vállalat IT területén végeztem, így ennek következtében dolgozatom további részében, bemutattam egy Információs Technológia munkaterületeit, illetve a gyakorlati helyem az IT Helpdesk munkakőr betekintésébe, illetve a Helpdesk előnyeit és hátrányait szemléltettem. Bemutattam a szakmai gyakorlati helyem, körülbelül 20 éve működő IT szakterület, széles körével foglalkozó informatikai tanácsadó vállalat, United Consult K2 Kft. egy szoftverfejlesztő cég bemutatása, feladatköre és kapcsolata egy nagyobb vállalattal a Vodafone Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársasággal. Végezetül a Vodafone munkaterületeit, azon belül az IT Helpdesk területet és annak rendszereit mutattam be, melyek a következők, az IDM jogosultságkezelő rendszer, Service Desk, Wizard, CCSS XFLOWER, OID MANAGE és Active Roles rendszerek. 
695 |a adatrögzítés 
695 |a gazdasági informatika 
695 |a help-desk 
695 |a information technology 
695 |a információfeldolgozás 
700 1 |a Udvaros József  |e ths 
700 1 |a Zólyomi Ágnes  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29788/1/Maska-Mirabella_VS2QDR_FOSZK_z%C3%A1r%C3%B3-dolgozat_2020%20v%C3%A9gleges1.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29788/2/%C3%96sszefoglal%C3%A1s_Maska_Mirabella_VS2QDR.pdf  |z Dokumentum-elérés