A kereskedelmi folyamatok átalakulása és az online marketing megjelenése az Inditex cégcsoport példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lipták Henrietta
További közreműködők: Czufoka Mónika
Krajcsák Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
Inditex
online marketing
Word-of-Mouth
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29790
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban bemutatom az elektronikus kereskedelem kialakulását, jelenlétét a vállalati (B2B) és a lakossági (B2C) piacon. Az online és offline kereskedelmi trendek elemzésével szemléltetem a digitalizáció hatását, amit a tartalommarketing és a közösségi médiás hirdetésekkel színesítek. Kitérek még az Inditex vállalatot jellemző Word-of-Mouth marketingre is. A kutatásom során az online vásárlási szokásokat és a közösségi médiás hirdetésekhez való viszonyulást vizsgáltam. Emellett fókuszcsoportos beszélgetést szerveztem abból a célból, hogy megismerjem a Zara vásárlóinak megváltozott szokásait.