Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Váradi Krisztina
További közreműködők: Bán Dr. Erika
Derzbach Lászlóné
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autókereskedelem
elégedettség
elégedettségvizsgálat
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
szolgáltatásminőség
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29791

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29791
005 20210316131223.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Váradi Krisztina 
245 1 0 |a Vevői elégedettség mérése egy autókereskedés szempontjából  |c Váradi Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája az Autó-Derzbach Kft vevői elégedettségének mérése. A dolgozatom célja az, hogy betekintést nyújtsak az Autó-Derzbach Kft példáján keresztül egy vevőelégedettségi vizsgálatba, bemutassam, hogy a cég ügyfélköre milyen mértékben elégedett az általam felállított szempontrendszer alapján és az eredmények alapján javaslatokat tegyek annak érdekében, hogy a jövőben az elégedettségi szint növekedjen.A dolgozatomat egy rövid autóipar bemutatással kezdtem, melyben leginkább a visegrádi országokra fókuszáltam. Ezt a Skoda autómárka története követte, amit bővebben, évről-évre mutattam be. Az autóipart befolyásoló Európai Uniós intézkedéseket is fontosnak találtam megemlíteni a károsanyag-kibocsátás témakörében. Miután kifejtettem az erre vonatkozó intézkedések céljait, kitérek egy lehetséges megoldásra ennek fejében, a közösségi autómegosztásra.Dolgozatom következő nagy fejezete a szolgáltatások világáról szól, amiben kitérek annak típusaira, fontosságaira és az ehhez kapcsolódó modellekre is. Az ezt követő fejezetben a vevői elégedettség volt a tematika. A szakdolgozatom legfontosabb elméleti hátterét adja ki ez a fejezet, így ennek a tudásnak a megszerzése után tudtam releváns kutatást végezni a választott cégem vevői elégedettségvizsgálatában. A második részében a dolgozatnak, pontosabban az ötödik fejezettől foglalkozok magával a választott cégem vizsgálatával. Összefoglaltam az Autó-Derzbach Kft. tevékenységét, mindennapi működését, kitértem a cég minőségpolitikájára és az érdekelt feleivel szemben felállított követelményeire.Ezt követően a hatodik fejezetben kifejtettem kutatásom célját és a mérésem módszereit. Az elemzésem célkitűzése az volt, hogy megvizsgáljam, milyen befolyásoló tényezők hatnak egy autókereskedés és szerviz ügyfeleire abból a szempontból, hogy mennyire tartják fontosnak az adott tényezőt és ezzel egyetemben mennyire elégedettek vele. A végzett felméréseim adatait elemeztem, kiértékeltem, majd eredményeimet diagramok segítségével szemléltettem és ismertettem, végül pedig következtetéseket vontam le, majd ezután esetleges lehetőségeket, javaslatokat tettem a hiányosságok javításának érdekében. A felállított hipotéziseimet a dolgozat folyamán megerősítettem, illetve cáfoltam. 
695 |a autókereskedelem 
695 |a elégedettség 
695 |a elégedettségvizsgálat 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a szolgáltatásminőség 
700 1 |a Bán Dr. Erika  |e ths 
700 1 |a Derzbach Lászlóné  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29791/1/V%C3%A1radi%20Krisztina_BA_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29791/2/V%C3%A1radi%20Krisztina_BA_T%C3%A9mav%C3%A1zlat%20%C3%A9s%20%C3%B6sszefoglal%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés