A videojáték-ipar gazdasági és informatikai elemzése
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | gazdasági elemzés informatikai elemzés szoftver életciklusa üzleti modellek videojáték |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29856 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg29856 | ||
| 005 | 20210316131558.0 | ||
| 008 | 210316suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Máté Levente László | |
| 245 | 1 | 2 | |a A videojáték-ipar gazdasági és informatikai elemzése |c Máté Levente László |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A videojáték- ipar a 21. század egyik legdrasztikusabban és legérdekesebben növekvő szórakoztatóipari ágazata, többek között ezért is keltette fel az érdeklődésemet. Egyre több és több emberhez jutnak el a videojátékok, ennek egyik fő oka a mobiltelefonok gyors elterjedése. Manapság már mindenki zsebében ott van a lehetőség, hogy bármikor játszhasson, valamint bármikor vehessen újabb játékokokat. A közel 50 év alatt a videojáték-ipar bevétele lassan eléri a film és a zene ipar bevételét összesítve. | |
| 695 | |a gazdasági elemzés | ||
| 695 | |a informatikai elemzés | ||
| 695 | |a szoftver életciklusa | ||
| 695 | |a üzleti modellek | ||
| 695 | |a videojáték | ||
| 700 | 1 | |a Fauszt Dr. Tibor |e ths | |
| 700 | 1 | |a Kontrás Tibor |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29856/1/Szakdolgozat.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29856/2/Temavazlat-es-osszefoglalas_2020majus.pdf |z Dokumentum-elérés |