A Mindenki fogadjon örökbe egy kiskutyát alapítvány marketingtevékenysége
Elmentve itt :
Szerző: | Kicsid Ingrid |
---|---|
További közreműködők: |
Máté Dr. Zoltán
Táborosi Boglárka |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | alapítvány működése marketing marketingeszközök marketingkommunikáció nonprofit szféra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29905 |
Hasonló tételek
Nonprofit szervezetek sajátosságai Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány példájával kiegészítve
: Kucsik Enikő
: Kucsik Enikő
Mindenki másképp használja? Okostelefon-használati szokások az Y és Z generációk tagjai körében
: Szegedi Máté
Megjelent: (2013)
: Szegedi Máté
Megjelent: (2013)
A Város Mindenkié Gondolatok Udvarhelyi Éva Tessza: Az igazság az utcán hever. Válaszok a magyarországi lakhatási válságra című könyve kapcsán
: Solt Katalin
Megjelent: (2016)
: Solt Katalin
Megjelent: (2016)
Mindenki másképp egyforma! Kísérlet az interkulturális konfliktusok feltérképezésére, amerikai-magyar relációban.
: Holczhacker Vivien
: Holczhacker Vivien
Az Alfatours utazási iroda bemutatása és előrelátható jövőképe a turizmuspiacon
: Kicsid Ingrid
: Kicsid Ingrid
Egy új cég marketingtevékenysége
: Köveskúti Gréta
: Köveskúti Gréta
Etyek marketingtevékenysége
: Ráck Dorottya
: Ráck Dorottya
Szekszárdi borászatok marketingtevékenysége
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
: Éberhardt Kitti
Megjelent: (2014)
Marketingtevékenység online környezetben
: Kecskés Attila
: Kecskés Attila
A Bitcoin.com marketingtevékenysége
: Vitáris Benjamin Csaba
: Vitáris Benjamin Csaba
A Zsindelyes Kereskedőház Marketingtevékenysége
: Nagy Dorottya
: Nagy Dorottya
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Online marketingtevékenység a sportban
: Juhos Anna
: Juhos Anna
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
Egy újonnan nyíló gyógyszertár stratégiai orientációja, marketingtevékenysége
: Weiler Soma Gábor
: Weiler Soma Gábor
A Coca-Cola marketingtevékenysége Magyarországon
: Verovszki Kamilla
: Verovszki Kamilla
A dohányipari vállalatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Fábián Gergő
: Fábián Gergő
A Miskolci Nemzeti Színház marketingtevékenysége
: Baráth Zsófia
: Baráth Zsófia
Marketingtevékenység vizsgálata a Soudal nagyvállalatnál
: Nagy Bence Artúr
: Nagy Bence Artúr
A valóságshow valósága A „Való Világ” című valóságshow befogadás vizsgálata, avagy senki sem nézi, mégis mindenki ismeri
: Víg Bianka
: Víg Bianka
Coca-Cola HBC Magyarország marketingtevékenysége
: Vágási Viktor
: Vágási Viktor
Professzionális kézilabda csapatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Bakonyi Dóra
: Bakonyi Dóra
A Regionális Civil Központ Alapítvány külső kommunikációja
: Peiker Orsolya
: Peiker Orsolya
Egyház és alapítvány mint nonprofit szervezetek számviteli sajátosságai egy egyházközségben
: Pásztor Anita
: Pásztor Anita
Középiskolai marketingtevékenység II. Rákóczi Ferenc Katolikus Szakközépiskola alkalmazkodási lehetőségei a változó gazdasági és demográfiai helyzethez
: Tapodi Dóra
Megjelent: (2013)
: Tapodi Dóra
Megjelent: (2013)
A Csángó Fesztivál marketingtevékenysége a Jászságban
: Szűcs Eszter
: Szűcs Eszter
A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban
: Győri Abigél
: Győri Abigél
A Győrvári Optika Kft. online marketingtevékenysége
: Szabó Nóra
: Szabó Nóra
A LeasePlan Hungária Zrt marketingtevékenysége
: Sipos Bernadett
: Sipos Bernadett
A Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézet marketingtevékenysége
: Lendvai Melinda Valéria
: Lendvai Melinda Valéria
A dél-alföldi régió borászatainak marketingtevékenysége
: Szabó Gergő
: Szabó Gergő
Néhány budapesti piacvezető magánklinika szülészetének marketingtevékenysége
: Pomázi Fanni
: Pomázi Fanni
Adományozás a gasztronómiában a Mosoly Alapítvány bemutatásán keresztül
: Pap Adrienn
: Pap Adrienn
Az Amigos a Gyerekekért Alapítvány marketingtevékenységének értelmező elemzése
: S.Tóth Franciska Blanka
: S.Tóth Franciska Blanka
Az Együtt az Autistákért Alapítvány marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása
: Németh Ágota
: Németh Ágota
Kis- és középvállalatok marketingtevékenysége a magyarországi autókereskedelemben
: Csomai Bálint
: Csomai Bálint
Hazai vállalkozások marketingtevékenysége, a fa-nyílászárógyártók szemszögéből
: Mészáros Martin Balázs
: Mészáros Martin Balázs
A civil szervezetek kommunikációjának bemutatása az Egy csepp figyelem Alapítvány esettanulmánya alapján
: Petrik Liána
Megjelent: (2007)
: Petrik Liána
Megjelent: (2007)
Nonprofit szervezetek számviteli információs rendszerének kialakítása, számviteli szabályozásának sajátosságai egy alapítvány bemutatásával
: Rácz Norbert
: Rácz Norbert
A Baráthegyi Vakvezető és Segítő Kutya Iskola Alapítvány marketingkommunikációja
: Guzi Dóra
: Guzi Dóra
Hasonló tételek
-
Nonprofit szervezetek sajátosságai Fogadj Örökbe Egy Macit Alapítvány példájával kiegészítve
: Kucsik Enikő -
Mindenki másképp használja? Okostelefon-használati szokások az Y és Z generációk tagjai körében
: Szegedi Máté
Megjelent: (2013) -
A Város Mindenkié Gondolatok Udvarhelyi Éva Tessza: Az igazság az utcán hever. Válaszok a magyarországi lakhatási válságra című könyve kapcsán
: Solt Katalin
Megjelent: (2016) -
Mindenki másképp egyforma! Kísérlet az interkulturális konfliktusok feltérképezésére, amerikai-magyar relációban.
: Holczhacker Vivien -
Az Alfatours utazási iroda bemutatása és előrelátható jövőképe a turizmuspiacon
: Kicsid Ingrid