Új Generációs Marketing Eszközök - Hogyan befolyásoljuk a fogyasztókat a digitális világban?
Saved in:
Main Author: | Kozák Győző |
---|---|
Other Authors: |
Eszes Dr. István
Szabó Dr. Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | értékesítési csatorna közösségi média online értékesítés online marketing online reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29910 |
Similar Items
A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
: Tar Kitti Viktória
: Tar Kitti Viktória
Televíziók szerepe a technológiai konvergenciában és a fogyasztókat körülvevő digitális környezetben
: Taczman Máté
Published: (2014)
: Taczman Máté
Published: (2014)
Kriptovaluták egy digitális világban
: Jáger Balázs
: Jáger Balázs
Rendezvény tervezés a digitális világban
: Laczkovszki Gergő
: Laczkovszki Gergő
Toborzás-kiválasztás szerepe a digitális világban
: Varga Réka
: Varga Réka
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Marketing a hálózati gazdaságban - E-marketing eszközök és megoldások
: Leblanc Győző
: Leblanc Győző
Marketing a "Gamer" világban
: Berki Márton
: Berki Márton
A szervezeti kommunikáció új lehetőségei a digitális világban egy kereskedelmi vállalkozás dolgozóinak visszajelzése alapján
: Varga Milán
: Varga Milán
Internet rádiózás a digitális világban, avagy zene kattintásra...
: Gergics Dániel
: Gergics Dániel
Az üzleti transzformáció és annak támogatása a digitális világban
: Németh Bence
: Németh Bence
A hazai könyvolvasási trendek átalakulása és kihívásai a digitális világban
: Gaál Dóra
: Gaál Dóra
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
Digitális marketing eszközök hatása a fogyasztói vásárlási szokásokra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Digitális eszközök, IKT eszközök alkalmazása a tanórákon
: Fekete Ivett
: Fekete Ivett
Az arab világban bekövetkezett változások néhány kérdése az új világrendben Marokkó és Líbia
: Sossey Edit
: Sossey Edit
A digitális eszközök és a marketing szerepe az egészségügyi szektorban
: Egri Bernadett
: Egri Bernadett
Kína, az új szuperhatalom világformáló szerepe és az USA szerepvesztésa a világban
: Romsics Lívia
: Romsics Lívia
Coaching a virtuális világban
: Börzsei Renáta
: Börzsei Renáta
Az FMCG láncok összehasonlítása online eszközök és digitális marketing szempontjából
: Barkaszi Márk
: Barkaszi Márk
BI eszközök bevezetése vállalati környezetben
: Kozák Panna
: Kozák Panna
A vendéglátás marketing - A magyar vendéglátásban felhasználható új kommunikációs eszközök
: Egyed Máté
: Egyed Máté
Instagram az üzleti világban
: Ungvári Zsófia
: Ungvári Zsófia
A digitális marketing eszközök vizsgálata a hazai biztosítási szektor fókuszba helyezésével
: Párkányi Emese
: Párkányi Emese
A digitális kommunikáció új platformjai
: Schatz Réka Krisztina
: Schatz Réka Krisztina
Projekt menedzselés a vállalkozói világban, Projket életciklusok vizsgálata egy új szolgáltatás bevezetése kapcsán
: Busai Petra
: Busai Petra
A digitális generáció oktatásának módszerei
: Bánréti Ottó
: Bánréti Ottó
A Z Generáció Digitális Identitása
: Krauter Bence
: Krauter Bence
Utazás az online világban, avagy az Y és a Z generáció utazási szokásai
: Horváth Romina
: Horváth Romina
Brewery Huyghe - Delirium a világban
: Horváth Ramóna Veronika
: Horváth Ramóna Veronika
Online értékesítés a szállodai világban
: Tóth Attila Kristóf
: Tóth Attila Kristóf
Magyar nők a világban helyzetkép napjaink kivándorlásáról
: Lányi Katalin
Published: (2016)
: Lányi Katalin
Published: (2016)
Könyvelési folyamatok modernizálása a digitális eszközök segítségével
: Horváth Nikoletta
: Horváth Nikoletta
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Biztonság az igazság utáni világban
: Farkas József
: Farkas József
A Digitális Toborzás Hatása a Munkaerő Kiválasztására Kihívások és Stratégiák a 21. Században
: Kozák Ádám
: Kozák Ádám
Hogyan mérhető a digitális gazdaság? Fókuszban a Visegrádi Együttműködés
: Hegedűs Bence
: Hegedűs Bence
Hogyan alakítja át a digitális tér a fogyasztói döntéseket?
: Baczay Dalma
: Baczay Dalma
Tartós idősgondozás kihívásai a digitális világban - Ellátási színvonal vizsgálata technológiai szempontból a Gizella Otthon intézményén belül
: Kóta Julianna
: Kóta Julianna
Generációs különbségek az Infokommunikációs eszközök használatában
: Sándor Anna
: Sándor Anna
Similar Items
-
A digitális térben megjelenő social proof - Hogyan befolyásoljuk hatékonyan a fogyasztói döntéseket
: Tar Kitti Viktória -
Televíziók szerepe a technológiai konvergenciában és a fogyasztókat körülvevő digitális környezetben
: Taczman Máté
Published: (2014) -
Kriptovaluták egy digitális világban
: Jáger Balázs -
Rendezvény tervezés a digitális világban
: Laczkovszki Gergő -
Toborzás-kiválasztás szerepe a digitális világban
: Varga Réka