A funkcionális lisztkeverékek marketingstratégiája a Szafi Products Kft. példáján.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Koncz Krisztina
Other Authors: Máté Dr. Zoltán
Szabó Krisztina
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:belső környezet elemzése
élelmiszeripar
funkcionális élelmiszer
lisztkeverék
marketing terv
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29924
Description
Abstract:Napjainkban az élelmiszeripar folyamatos túltelítettsége, a változó fogyasztói életmódok és igények, valamint a civilizációs betegségek megteremtették az alapjait egy új élelmiszercsoport megszületésének, a funkcionális élelmiszereknek. Szakdolgozatom fókuszába éppen ezért, a funkcionális élelmiszerek egyik vállfaja a szénhidrát-csökkentett lisztkeverékek kerülnek előtérbe. Célom egy sikeres marketingstratégia kialakítása, egy magyarországi funkcionális termékeket gyártó vállalat, vagyis a Szafi Products Kft. részére. A vállalat jelenlegi marketingtevékenységének bemutatása mellett, javaslatokat teszek a jövőbeni fejlesztések megvalósításához is. Mindezen javaslatok megállapításához a primer kutatásom eredményei nyújtottak kiindulópontot, amelyet online kérdőíves megkérdezés következtében bonyolítottam le. A primer és szekunder kutatások együttes elemzésével nyilvánvalóvá vált, hogy a további fejlődés kulcsa, mindenképpen az eladások számának növelése lehet azáltal, hogy a vállalat további célcsoportokat igyekszik meghódítani lisztkeverékével.