Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Maarouf Vivien Patrícia
További közreműködők: Berentés Tamás
Szabó Dr. Zoltán
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ABOUT YOU
bevezető kampány
közösségi média
marketing
média
médiakommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29925

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29925
005 20210921113520.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Maarouf Vivien Patrícia 
245 1 3 |a Az ABOUT YOU webáruház bevezető kampányának és médiakommunikációjának elemzése  |c Maarouf Vivien Patrícia  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban az ABOUT YOU márka bevezető kampányát ismertettem. A vállalat divatcikkekkel foglalkozik, melyeket online értékesít, és üzleti modelljének, valamint marketingkommunikációjának köszönhetően dinamikusan növekszik: már 15 piacon megtalálható, és 2019 őszén megjelent Magyarországon is. Az ABOUT YOU márka médiakommunikációja előtt bemutattam a témával kapcsolatos legfontosabb elméleti ismereteket. A szakdolgozat következő részében az ABOUT YOU márkával foglalkoztam. Először pozícionáltam a magyar piacon: a pozícionálás alapja az ár/minőség, és a jó ár-értékaránnyal kapcsolatos érzetet a vállalat azzal növeli, hogy ingyenesen szállítja a termékeket, és a visszaküldés is ingyenes, valamint rendszeresen hirdetnek meg akciókat. Elemeztem az ABOUT YOU forgalmi adatait is: idén szeptemberben közel kétmillió fő volt a weboldaluk forgalmi adata, ami az előző hónaphoz képest negyedmilliós emelkedést jelent. A versenytársait tekintve a hazai piacon három csoportról beszélhetünk: a vásárlókat a webshopokba csatornázó divatkereső oldalakról, a márkaoldalakról, valamint a több márka értékesítését összefogó weboldalakról – az ABOUT YOU is ez utóbbi csoportba tartozik. Ezt követően bemutattam a vállalat marketingkommunikációjának 4P modelljét, majd a SWOT analízisét és a USP-jét is elvégeztem. A bevezető kampány ismertetését követően a márka médiakommunikációját mutattam be, ezen belül az alábbiakkal foglalkoztam: a piaci áttekintéssel, az elemzéshez használt adatokkal, a kreatívokkal, a tévé nézettségi adatokkal, a listaáras médiaköltésekkel, valamint a közösségi médiával. A szakdolgozatom céljául azt tűztem ki, hogy az ABOUT YOU e-kereskedés példáján bemutatom a marketingstratégia fontosságát, és a témához kapcsolódó elméleteket, valamint elemzem a márka magyarországi bevezető kampányának és marketingstratégiájának eredményességét. Úgy gondolom, hogy az elméleti háttért mint alapot felhasználva, a primer és a szekunder kutatásom segítségével elértem a kitűzött célokat, és átfogó képet adtam a témáról. 
695 |a ABOUT YOU 
695 |a bevezető kampány 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a média 
695 |a médiakommunikáció 
695 |a online marketing 
700 1 |a Berentés Tamás  |e ths 
700 1 |a Szabó Dr. Zoltán  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29925/1/Maarouf_Vivien_Az_ABOUT_YOU_bevezet%C5%91_kamp%C3%A1ny%C3%A1nak_es_mediakommunikajiojanak_elemzese.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29925/2/Maarouf_Vivien_nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2020.pdf  |z Dokumentum-elérés