Digitális platformok szerepe a jégkorong szurkolók és szponzorok esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Kornélia
További közreműködők: Eszes Dr. István
Palla Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális platform
jégkorong
közösségi média
nézői élmény
szponzoráció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29930
Leíró adatok
Kivonat:A kutatási célom, hogy a sportágak közül, a jégkorongot, hogyan lehetne még jobban és effektívebben népszerűsíteni a digitális eszközök és platformok használatával, a szponzorok és a nézők közreműködésével.A digitális platformok hatásával még inkább megnövekedhet a sportkedvelők száma, amit a hazai és külföldi kluboknak, egyesületeknek érdemes lehet kihasználnia. Mindemellett felmértem, hogy a nézői élmény növeléséhez milyen eszközök, lehetőségek adottak a 21. században a sportmérkőzések alkalmával. A digitális platformok és eszközök modernizálásáról, a hazai jégkorong csapatok közösségi média tevékenységének hatékonyságáról, valamint az online sportközvetítésekről végeztem felméréseket és kutatásokat. Kiemeltem egy kiemelkedő szereplésű magyar jégkorong csapatot, akik nem csak a sportágban, de a digitális felületeken is messze előrébb járnak, mint társaik. Másfelől két szponzor vállalat vezetővel készítettem interjút, ahol a szponzor támogatások lehetőségeire kérdeztem rá. A végén a kapott válaszokból és eredményekből vontam egy következtetést.