Digitális platformok szerepe a jégkorong szurkolók és szponzorok esetében
Elmentve itt :
| Szerző: | Kovács Kornélia |
|---|---|
| További közreműködők: |
Eszes Dr. István
Palla Zoltán |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitális platform jégkorong közösségi média nézői élmény szponzoráció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29930 |
Hasonló tételek
A sportdiplomácia szerepe a magyar jégkorong alakulásában 2010-től
: Kupai Nikolett Tímea
: Kupai Nikolett Tímea
Szurkolók vs. szurkolói szubkultúrák az FTC lelátóin
: Lakatos Friderika Franciska
: Lakatos Friderika Franciska
A digitális platformok szerepe a hálózati gazdaságban
: Basa-Őri Szandra
: Basa-Őri Szandra
A digitális platformok szerepe a személyszállításban a Budapest GO és a Főtaxi applikációk összehasonlító elemzése
: Berencsi Antónia
: Berencsi Antónia
A sportturizmus vizsgálata a szurkolók szemszögéből a DVSC példáján keresztül
: Horánszki Anita
: Horánszki Anita
A digitális toborzási platformok hatékonysága a pénzügyi szektorban
: Blazsek Anna
: Blazsek Anna
Közösségi platformok szerepe az értékesítésben
: Szokola Nóra
: Szokola Nóra
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
A generációk közötti különbségek és a digitális platformok szerepe a magyar utazási szokásokban
: Kiss Júlia
: Kiss Júlia
Digitális kommunikáció a munkahelyeken, kollaborációs platformok hatása az üzleti életben
: Dunay Benedek László
: Dunay Benedek László
Low code platformok szerepe az üzleti alkalmazásfejlesztésben
: Korek György
: Korek György
A Low-Code/No-code platformok szerepe a modern szoftverfejlesztésben
: Borsik Zsolt
: Borsik Zsolt
IT support platformok használata egy nagyvállalatnál
: Péter Richárd Szilveszter
: Péter Richárd Szilveszter
MAGYARORSZÁG SPORTTURIZMUSÁNAK FELLENDÍTÉSE ÉS A LEHETŐSÉGEK KIHASZNÁLÁSÁNAK BEMUTATÁSA A 2017. FINA VIZES VILÁGBAJNOKSÁGON ÉS A 2018. DIVÍZIÓ 1/A JÉGKORONG VILÁGBAJNOKSÁGON KERESZTÜL
: Lada Alexandra Mónika
: Lada Alexandra Mónika
„ Économie circulaire, réconcilier croissance et environnement” és a „Digitális platformok és a Big Data” című szövegek szakfordítása
: Tomin Fanny
: Tomin Fanny
Zeneipar gazdasági változásai az online platformok hatására
: Dudás-Kass Zsombor Imre
: Dudás-Kass Zsombor Imre
Utazási irodák, és online platformok A turisztikai szektor átalakulása, és az utazási döntések háttértényezői
: Balogh Adrienn
: Balogh Adrienn
Kihívások és megoldandó problémák a közösségi média platformok fejlesztésében
: Mandics Péter
: Mandics Péter
A közösségi platformok szerepe az online marketingben, és az online fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásuk
: Szeivolt Melinda
: Szeivolt Melinda
A közösségi média platformok emberi viselkedést befolyásoló hatásának vizsgálata
: Bognár Zita
: Bognár Zita
Netalapú média platformok fogyasztási szokásainak vizsgálata a hazai piacon
: Varga Márton Zsigmond
: Varga Márton Zsigmond
Az online hirdetési platformok - A Google és Facebook fizetett hirdetései
: Potyondi Emese
: Potyondi Emese
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
Platformok, stratégiák, dilemmák és a közös nevező Mit hoz magával a Budapesti Gazdasági Egyetem 2027-ig szóló fejlesztési stratégiája?
: Kétyi András
Megjelent: (2023)
: Kétyi András
Megjelent: (2023)
A digitális átalakulás lépései egy magyar KKV esetében
: Fábián Noémi Anna
: Fábián Noémi Anna
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
A közösségi média platformok szerepének átalakulása a rajongói kommunikáció és közösségépítés szempontjából A Marvel-közösség vizsgálata
: Fülep Nikolett
: Fülep Nikolett
A jó kapcsolat alapja a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
A jó kapcsolat alapja, a jó kommunikáció, avagy belső kommunikációs IT platformok a vállalati életben
: Tulkán Adél
: Tulkán Adél
Digitális és hagyományos értékesítést támogató logisztikai háttér az IKEA Lakberendezési Kft. esetében
: Nagy Ádám
: Nagy Ádám
A kontrolling szerepe egy magyar startup esetében a tőkebevonást követően
: Kovács Ákos
: Kovács Ákos
Digitális kommunikáció szerepe a márkaépítésben
: Pintér Viktória
: Pintér Viktória
A közösségi média és a turizmus kapcsolata – Hogyan befolyásolták az internetes platformok a 21. századi turizmust?
: Nagy Kanász Dávid
: Nagy Kanász Dávid
Az online kommunikációs tevékenységek az idegenforgalomban, kiemelten a szállodaértékelő platformok területén és azok hatásai a turistákra
: Tóth Gergő János
: Tóth Gergő János
Egy webáruház mérhetőségének fontossága és a legújabb online hirdetési platformok bemutatása a Taskam.hu webshopon keresztül
: Keszeg Ádám
: Keszeg Ádám
A humán tőke szerepe a startup-ökoszisztémában a LogMeIn esetében
: Kovács Márk
: Kovács Márk
Hasonló tételek
-
A sportdiplomácia szerepe a magyar jégkorong alakulásában 2010-től
: Kupai Nikolett Tímea -
Szurkolók vs. szurkolói szubkultúrák az FTC lelátóin
: Lakatos Friderika Franciska -
A digitális platformok szerepe a hálózati gazdaságban
: Basa-Őri Szandra -
A digitális platformok szerepe a személyszállításban a Budapest GO és a Főtaxi applikációk összehasonlító elemzése
: Berencsi Antónia -
A sportturizmus vizsgálata a szurkolók szemszögéből a DVSC példáján keresztül
: Horánszki Anita