Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Máté Dorottya Adél
További közreműködők: Eszes Dr. István
Mocsári Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hitelesség
közösségi média
marketing
márka
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29934
Leíró adatok
Kivonat:AbsztraktValóban igaz az, hogy a megbízók számára nem az a fontos, hogy egy véleményvezér oldala mennyire telítődik reklámmal, sokkal inkább az érdekli őket, hogy az Ő hirdetésük megjelenjen? Nagyobb felelősség hárul ilyen szempontból az influencerre? Ő az, aki, összeállítja a tartalmait, ő osztja be posztjait. Sokan esnek abba a hibába, hogy elfogadnak minden megkeresést, ezáltal rengeteg hirdetés szerepel az oldalukon. Azonban mára már sokan rájöttek, hogy ez a fogyasztók számára idegesítő lehet. Kinek a feladata az, hogy a véleményvezér olyan megkereséseket fogadjon el, amelyek igazán tükrözik a személyiségét, egyéniségét? Az ügynökségnek vagy magának a véleményvezérnek? Azonban itt zárul a kör, hiszen, ha egy közösségi média szereplő felületén kevesebb reklám van, azok pedig hitelesek, az emberek sokkal jobban odafigyelnek rájuk, ami jó az influencernek és az ügynökségnek is, valamint a terméket forgalmazó vállalatnak is.