Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Máté Dorottya Adél
További közreműködők: Eszes Dr. István
Mocsári Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hitelesség
közösségi média
marketing
márka
szponzorálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29934

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29934
005 20210921113627.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Máté Dorottya Adél 
245 1 0 |a Közösségi média szereplők hitelességének vizsgálata  |c Máté Dorottya Adél  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a AbsztraktValóban igaz az, hogy a megbízók számára nem az a fontos, hogy egy véleményvezér oldala mennyire telítődik reklámmal, sokkal inkább az érdekli őket, hogy az Ő hirdetésük megjelenjen? Nagyobb felelősség hárul ilyen szempontból az influencerre? Ő az, aki, összeállítja a tartalmait, ő osztja be posztjait. Sokan esnek abba a hibába, hogy elfogadnak minden megkeresést, ezáltal rengeteg hirdetés szerepel az oldalukon. Azonban mára már sokan rájöttek, hogy ez a fogyasztók számára idegesítő lehet. Kinek a feladata az, hogy a véleményvezér olyan megkereséseket fogadjon el, amelyek igazán tükrözik a személyiségét, egyéniségét? Az ügynökségnek vagy magának a véleményvezérnek? Azonban itt zárul a kör, hiszen, ha egy közösségi média szereplő felületén kevesebb reklám van, azok pedig hitelesek, az emberek sokkal jobban odafigyelnek rájuk, ami jó az influencernek és az ügynökségnek is, valamint a terméket forgalmazó vállalatnak is. 
695 |a hitelesség 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a márka 
695 |a szponzorálás 
700 1 |a Eszes Dr. István  |e ths 
700 1 |a Mocsári Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29934/1/M%C3%A1t%C3%A9%20Dorottya%20-%20Szakdolgozat%202020.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29934/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20statuszarol%202020.pdf  |z Dokumentum-elérés