Döntésbefolyásoló tényezők a telekommunikációs szektorban, a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélkörét vizsgálva
Saved in:
Main Author: | Kocsis Gábor |
---|---|
Other Authors: |
Gut Ádám
Jäckel Dr. Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | döntéshozatal fogyasztói magatartás marketing mobil távközlés szolgáltatásmenedzsment telekommunikáció vásárlói magatartás Vodafone |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29938 |
Similar Items
A digitalizáció hatása a munkakörökre egyes szektorokban- Vodafone Magyarország Zrt. telekommunikációs vállalat gyakorlati bemutatásával
: Orosz Dorina
: Orosz Dorina
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
A Vodafone Magyarország Zrt. tevékenységének elemzése
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura
: Vajmi Laura
A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok
: Török Szilvia
: Török Szilvia
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Komlóné Dobóczi Valéria
: Komlóné Dobóczi Valéria
A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Komlóné Dobóczi Valéria
: Komlóné Dobóczi Valéria
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
Vodafone Magyarország Zrt. korlátlan lakossági hangalapú szolgáltatásainak vásárlási szokásai
: Borda Karolina
: Borda Karolina
Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése
: Balsa Zita Eszter
: Balsa Zita Eszter
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Vodafone Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Bodor Nóra
: Bodor Nóra
A Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Szabó Borbála Anna
: Szabó Borbála Anna
Back Office informatikai támogatásának fejlesztése a Vodafone Magyarország Zrt. működésében
: Schrott Tímea
: Schrott Tímea
A Vodafone Magyarország Zrt. 2017-es arculatváltásának vizsgálata a lakossági szférában
: Deli Laura
: Deli Laura
A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Bálint Klaudia
: Bálint Klaudia
Az ügyfél lojalitásmenedzsment trendjei és kihívásai – a telekommunikációs szektorban
: Bege Levente
: Bege Levente
Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélmenedzsmentje, különös tekintettel lakossági hangalapú szolgáltatásainak vásárlási szokásaira
: Domonkos-Borda Karolina
: Domonkos-Borda Karolina
Together We Grow? A UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadásának bemutatása
: Bálint Emese Magdolna
: Bálint Emese Magdolna
A beszerzés ismertetése, a beszerzés folyamatának bemutatása a Vodafone Magyarország Zrt-nél
: Szikszai Zoltán
: Szikszai Zoltán
A BI eszközök alkalmazási lehetőségeinek bemutatása a Vodafone Magyarország Zrt.-n keresztül
: Balog Szilárd
: Balog Szilárd
A Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi-, és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata három év beszámolója alapján
: Makara Anita Eszter
: Makara Anita Eszter
A Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi-, és jövedelmezőségi helyzetének értékelése, az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata három év beszámolója alapján
: Makara Anita Eszter
: Makara Anita Eszter
A Vodafone arculatváltása
: Gyebnár Zita
: Gyebnár Zita
Az agilis működés bevezetése a Vodafone Magyarország példáján keresztül
: Lomniczi Vivien
: Lomniczi Vivien
A szolgáltatás fejlesztési lehetőségei a vevői elégedettségmérés alapján a hazai telekommunikációs szektorban
: Balog Viktória
: Balog Viktória
Egy ágazat, amely ellenáll a koronavírusnak - a telekommunikációs szektorban fellépő változások Magyarországon
: Schindler Ferenc
: Schindler Ferenc
Az intelligens munkafolyamatok és a vállalati teljesítmény összefüggéseinek vizsgálata a telekommunikációs szektorban
: Szabó Cintia
: Szabó Cintia
A telekommunikációs szektor vállalatainak belső felelősségvállalása, belső érintettsége a tükör mögött. A Vodafone Magyarország Zrt. és a belső társadalmi felelősségvállalás
: Walter Enikő
: Walter Enikő
Az integrált vállalatirányítási rendszerek és értékesítési csatornák hatékony alkalmazása, ellenőrzése a Vodafone Magyarország Zrt. tekintetében.
: Császár Bettina Nóra
: Császár Bettina Nóra
Kommunikációs kihívások az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. esettanulmányában vizsgálva
: Csontos Tamara
: Csontos Tamara
A jövőbeli piaci helyzet vizsgálata Magyarország egyik meghatározó telekommunikációs vállalatánál.
: Percze Kristóf
: Percze Kristóf
A vállalatirányítási rendszerek, azon belül is az SAP elemzése, illetve annak alkalmazása a Vodafone Magyarország Zrt. Retail hálózatában
: Szikszai Kitti
: Szikszai Kitti
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A Vodafone válasza a globalizációs kihívásokra
: Szépfalvi Zsuzsanna
: Szépfalvi Zsuzsanna
KKV szegmens ügyfélélmény elvárásai a Raiffeisen Bank Zrt. ügyfelein keresztül vizsgálva
: Gitei Barbara
: Gitei Barbara
Szervezeti konfliktuskezelés informatikai cégnél vizsgálva
: Keller Dormánka
: Keller Dormánka
Similar Items
-
A digitalizáció hatása a munkakörökre egyes szektorokban- Vodafone Magyarország Zrt. telekommunikációs vállalat gyakorlati bemutatásával
: Orosz Dorina -
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter -
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata -
A Vodafone Magyarország Zrt. tevékenységének elemzése
: Szabó Nikolett -
Ügyfélélmény menedzsment a munkatársak szemszögéből vizsgálva a Vodafone Zalaegerszegi Márkaüzletében
: Vajmi Laura