Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lévai Dávid
További közreműködők: Kovács Anita
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:keresőoptimalizálás
online fogyasztó
online marketing
Social Média
sportmarketing
szponzorálás
tartalommarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29953
Leíró adatok
Kivonat:Absztrakt Dolgozatomban az internet és a marketing kapcsolatát fogom bemutatni a labdarúgáson keresztül. Tartalmazni fog primer és szekunder kutatást is melyen keresztül ábrázolni fogom, hogy a sportmarketingre milyen hatással volt az internet egyre rohamosabb elterjedése, illetve, hogy mi várható majd e téren a jövőben. Először készítek egy rövid szakirodalmi áttekintést a legfontosabb fogalmakról, melyeket a későbbiekben majd használni fogok. Az első a 4P, mint a marketing négy alappillére, az online marketing, témám egyik legfontosabb fogalma, illetve a sportmarketing, ezeket fogom a dolgozatomban részletesen vizsgálni. Az első részben emellett szeretném bemutatni, hogy a különböző makrogazdasági tényezők közül melyek azok, amelyek befolyásolják és fejlesztik az online marketing egyre nagyobb térnyerését. A dolgozat második részében következik egy kutatásokkal és statisztikákkal alátámasztott vizsgálat az internet és a marketing kapcsolatára. Ebben a részben még szeretném bemutatni, hogy a social média hogyan alakította át a marketing egyes részeit, majd kitérek a sportmarketing online elterjedésére és a szponzoráció internetes lehetőségeire. A következő fejezetben következik a lényegi rész, a labdarúgás és a marketing kapcsolata. Itt megjelenik majd a sportmarketing két fő területe, a sporttermékek és sportszolgáltatások marketingje, ezen kívül pedig külön kiemelem a social média jótékony hatását a sportmarketingre. Ezután következik egy kvantitatív kutatás a vásárlási, sportolási és a sportközvetítési szokásokról. Az utolsó rész pedig egy összegzés lenne a kapott eredmények alapján.