A Johnnie Walker márkaépítése a Trónok Harca sorozaton keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Kőműves Balázs Károly |
---|---|
További közreműködők: |
Fejes Zoltán
Miskolczi Tibor András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Johnnie Walker marketingstratégiák márkaépítés Trónok harca Whiskey |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29961 |
Hasonló tételek
A Johnnie Walker, mint márka marketingaktivitásainak elemzése
: Gellért Nóra Gabriella
: Gellért Nóra Gabriella
Trónok harca a Perzsa-öbölben
: Szilágyi Nelli
: Szilágyi Nelli
A Trónok Harca hatása az Egyesült Királyság turizmusára
: Kosina Fanni Alexandra
: Kosina Fanni Alexandra
Fantasztikum az utazásban - A Harry Potter és a Trónok harca generálta filmturizmus hatásai
: Árvai Bianka
: Árvai Bianka
A Johnny's Bistro étel és italkínálata
: Somogyi Dorottya
: Somogyi Dorottya
Esküvői catering a Johnny’s Bistro tekintetében
: Kovács Dominik
: Kovács Dominik
Az Auchan márkaépítése
: Nánássy Flóra
: Nánássy Flóra
Fotográfusok személyes márkaépítése
: Bottlik Dorina
: Bottlik Dorina
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
A Scitec Nutrition márkaépítése
: János Gergő
: János Gergő
A kultúrák harca vagy együttműködése A multikulturalizmus vége?
: Barabás Mária Alexandra
: Barabás Mária Alexandra
EGY UTAZÁS KÖZVETÍTŐ IRODA MÁRKAÉPÍTÉSE
: Bakos Beatrix
: Bakos Beatrix
Hazai magánszálláshelyek márkaépítése és marketingstartégiája
: Tóth Tibor
: Tóth Tibor
A Persecutor Kft. arculatváltása és márkaépítése
: Ugrai Zsófia Eszter
: Ugrai Zsófia Eszter
Ruszkai ékszerek online forgalmazása, illetve márkaépítése
: Horváth Nelli
Megjelent: (2014)
: Horváth Nelli
Megjelent: (2014)
A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel
: Galántai Gréta
: Galántai Gréta
A brit szendvicslánc, a Pret A Manger márkaépítése integrált marketingkommunikáción keresztül
: Máthé Tünde
: Máthé Tünde
Kézilabda játékosok személyes márkaépítése, marketingkommunikációs eszköztára, szponzorációja
: Sziráki Boglárka Tünde
: Sziráki Boglárka Tünde
Az adómorál és a gazdasági racionalitás harca az áfacsalások tükrében
: Radóczi Gvendolin
: Radóczi Gvendolin
A hidegháború utáni világrend. Az Egyesült Államok és Kína harca?
: Timár Bálint
: Timár Bálint
A Hard Rock márkaépítése és marketing eszközeinek elemzése
: Lajtos Laura
: Lajtos Laura
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során
: Pintér Ákos
: Pintér Ákos
Közszolgálati és kereskedelmi televíziózás Magyarországon, a TV2 és az RTL Klub harca a nézők megszerzéséért
: Kiss Gábor
: Kiss Gábor
A kis- és középvállalkozások belső munkáltatói márkaépítése, fókuszpontjában a munkavállalók szervezet iránti elköteleződésével
: Vass Júlia
: Vass Júlia
A hagyományos marketingkommunikációs csatornák és a streaming szolgáltatások harca, a megváltozott fogyasztói magatartás és a marketing tükrében
: Boda Krisztina
: Boda Krisztina
A munkáltatói márkaépítés aspektusai és az MBH Bank Nyrt. és versenytársainak külső munkáltatói márkaépítése.
: Bogár András
: Bogár András
Budapest, mint brand - Budapest turizmus stratégiája, márkaépítése és kommunikációja az elmúlt évek szempontjai alapján
: Földvári Tímea Ajna
: Földvári Tímea Ajna
Pszeudocereáliák fajtái, táplálkozástudományi jelentőségük és vendéglátóipari felhasználásuk
: Kőműves Anita Vivien
: Kőműves Anita Vivien
Számvitel és adózás kapcsolata
: Kőműves Anita Vivien
: Kőműves Anita Vivien
A pénzmosás A bankok harca a pénzmosás ellen
: Szabó Anna
: Szabó Anna
Amikor a gyógyszergyártók feje fáj a vény nélküli termékek harca a fogyasztókért
: Erdei Fruzsina Zita
: Erdei Fruzsina Zita
Médiapiaci konkurenciaharc Az RTL-Klub és a TV2 harca a nézőért
: Pék Krisztián
: Pék Krisztián
Márkaépítés a HungaroControl Zrt.-nél
: Deák Balázs Károly
: Deák Balázs Károly
A minőségmenedzsment jelentőségének bemutatása a Magyarországon működő szállodaláncokon keresztül
: Sebesi Petra, et al.
Megjelent: (2019)
: Sebesi Petra, et al.
Megjelent: (2019)
Marketingstratégia, márkaépités a netpincér példáján keresztül
: Baritz Balázs
: Baritz Balázs
Hitelintézetek könyvvizsgálatának bemutatása a hitelvizsgálat példáján keresztül
: Balázs Boglárka
: Balázs Boglárka
Közúti fuvarszervezés a Schenker Kft.-én keresztül
: Szeker Balázs
: Szeker Balázs
A szolgáltatásmenedzsment működése a Városgazdálkodási Kft-nél
: Zabb Károly
: Zabb Károly
A diákok kapcsolata a jó higiéniás gyakorlat (GHP) előírásaival a vendéglátóipari szakképzés során
: Szabó Károly
: Szabó Károly
Hasonló tételek
-
A Johnnie Walker, mint márka marketingaktivitásainak elemzése
: Gellért Nóra Gabriella -
Trónok harca a Perzsa-öbölben
: Szilágyi Nelli -
A Trónok Harca hatása az Egyesült Királyság turizmusára
: Kosina Fanni Alexandra -
Fantasztikum az utazásban - A Harry Potter és a Trónok harca generálta filmturizmus hatásai
: Árvai Bianka -
A Johnny's Bistro étel és italkínálata
: Somogyi Dorottya