A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitális kor digitális média esport fejlődés számítógépes játék kultúra |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/29966 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg29966 | ||
| 005 | 20210921114206.0 | ||
| 008 | 210316suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Laza Ányos | |
| 245 | 1 | 2 | |a A digitális közeg fejlődésének szerepe az E-Sport kialakulásában |c Laza Ányos |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Szakdolgozatom napjaink egyik leggyorsabban fejlődő sportjával az Esporttal, azon belül is a közösségi média kapcsolatával foglalkozik. A digitális közeg fejlődése során a világunk hatalmas fejlődésen ment át. A fejlődés során létrejöttek a számítógépek, a konzolok és az internet. A megjelenést követően megjelentek a videójátékok is ezekre az eszközökre. A grafikai fejlettség és a területi korlátok eltörlésével a videójátékok gyorsan népszerűvé váltak. A népszerűségnek köszönhetően egyre több ember kezdett el videójátékokkkal játszani. Így az olyan játékosok száma is elkezdett növekedni, akik versenyszerűen szerettek volna játszani. Ennek köszönhetően az Esport is növekedésnek indult. A fordulópontot a közösségi média, videó megosztó és streaming oldalak megjelenése jelentette. Ezeknek köszönhetően rengeteg emberhez eljutottak a videójátékok és a videójáték ipar szárnyalni kezdett. A szakdolgozatomban ezt a fejlődést mutatom be, amit különböző kutatásokkal, Esportoló játékosokkal készített interjúkkal és a szakirodalomban megjelent tudományos kutatásokkal támasztok alá. | |
| 695 | |a digitális kor | ||
| 695 | |a digitális média | ||
| 695 | |a esport | ||
| 695 | |a fejlődés | ||
| 695 | |a számítógépes játék kultúra | ||
| 700 | 1 | |a Jäckel Dr. Katalin |e ths | |
| 700 | 1 | |a Miskolczi Tibor András |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29966/1/Laza_%C3%81nyos_A%20digit%C3%A1lis%20k%C3%B6zeg%20fejl%C5%91d%C3%A9s%C3%A9nek%20szerepe%20az%20E-Sport%20kialakul%C3%A1s%C3%A1ban.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29966/2/Laza_%C3%81nyos_Interj%C3%BA%20K%C3%A9rd%C3%A9sei.pdf |z Dokumentum-elérés |