Kommunikációs eszközök eredményessége a hazai KKV szektorban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kovács Ádám Dávid
További közreműködők: Illés Balázs
Szabó Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direkt marketing
kis- és középvállalkozás - KKV
kommunikációs csatornák
marketingeszközök
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/29980

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg29980
005 20210921114516.0
008 210316suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Ádám Dávid 
245 1 0 |a Kommunikációs eszközök eredményessége a hazai KKV szektorban  |c Kovács Ádám Dávid  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom témája a haza KKV szektorban használatos marketing eszközök, ezen belül is az alkalmazott kommunikációs eszközök, amelyek egy vállalkozás sikeréhez nagyban hozzá tudnak járulni. Napjaink felgyorsult világában az a vállalkozás marad meg a piacon, amelyik képes alkalmazkodni a változásokhoz, változó vevői és piaci igényeihez, valamint versenytársainak módszereivel lépést tud tartani. Fontos továbbá, hogy meg legyenek azok a kommunikációs csatornái, amelyeken önmagát tudja képviselni és kapcsolatot tud tartani a potenciális célközönséggel, meglévő vevőit pedig meg tudja tartani. Erre napjainkban már rendkívül sok eszköz és lehetőség áll rendelkezésre, kérdés, hogy az adott vállalat profiljába, mely kommunikációs eszközök illenek leginkább. Nem biztos, hogy minden termékhez és szolgáltatáshoz ugyanaz a kommunikációs csatorna vagy csatornák lesznek célszerűek, és minden csatornának meg van a maga felhasználó közönsége. 
695 |a direkt marketing 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a kommunikációs csatornák 
695 |a marketingeszközök 
695 |a online marketing 
700 1 |a Illés Balázs  |e ths 
700 1 |a Szabó Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/29980/1/Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés