Egyház és média a PR tükrében, a Magyar Katolikus Rádió tevékenységének bemutatása
Saved in:
Main Author: | Fogarasy Mariann |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2007
|
Kulcsszavak: | Public Relations Magyar Katolikus Rádió Médiaelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30017 |
Similar Items
Katolikus Egyház és közösségeinek vizsgálata mentálhigiénés szempontokkal
: Glavák Péter
: Glavák Péter
Az egyház szerepe és kommunikációs stratégiái a változó korok társadalmában, különös tekintettel a XXI. századi Római Katolikus Egyházra
: Kacziba Zita
Published: (2013)
: Kacziba Zita
Published: (2013)
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta
: Sáfrán Gréta
A közszolgálati média átalakulása a Kossuth Rádió szemszögéből
: Dóczi Ildikó
: Dóczi Ildikó
A rádió perspektívája
: Miklós Kristóf
: Miklós Kristóf
A digitális média platformok hatása a hagyományos rádiós kommunikációra
: Rafael Szabolcs
: Rafael Szabolcs
Gasztronómiai szokások vizsgálata a katolikus vallásban
: Plaszkó Barbara Márta
: Plaszkó Barbara Márta
Az egyház gazdasági életben betöltött kivételes szerepének és számviteli sajátosságainak bemutatása
: Szabó Tünde Bernadett
: Szabó Tünde Bernadett
A berlin-branderburgi rádiós piaci helyzet bemutatása
: Sipos Petra
: Sipos Petra
Esztergom és Budapest római katolikus vallásturizmusának vizsgálata
: Rauch Viktória
: Rauch Viktória
A kommunikációs ügynökség működése - A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia 1% kampánya
: Kiss Dóra
: Kiss Dóra
Rádió Dabas - A térség naplója
: Greksa Gitta
: Greksa Gitta
A média és a gazdaság kapcsolatának elemzése a Gazdasági Rádió működésén keresztül
: Meizer Gábor
: Meizer Gábor
Csalódásmenedzsment az online rádiós szolgáltatásoknál
: Mihály Luca
: Mihály Luca
A Turizmus Kft. PR és marketing tevékenységének elemző bemutatása
: Urbán Julianna Lili
: Urbán Julianna Lili
Egyház és alapítvány mint nonprofit szervezetek számviteli sajátosságai egy egyházközségben
: Pásztor Anita
: Pásztor Anita
A Hotel Intercontinental PR tevékenységének bemutatása Különös tekintettel a "Reshaping our world" program feladataira
: Sarkadi Julianna
: Sarkadi Julianna
A Magyarországi Református Egyház gazdálkodása, avagy a jó gazda gondosságával
: Mohácsy István
: Mohácsy István
A rádió nem vész el, csak átalakul - A rádió szerepe és lehetőségei a marketingkommunikációs mixben
: Valkony Kíra
: Valkony Kíra
A menedzsment gondolkodás helye és szerepe a Magyarországi Evangélikus Egyház tevékenységében
: Balicza Gábor
Published: (2007)
: Balicza Gábor
Published: (2007)
2000 éves üzenet modern formában A Magyar Katolikus Egyház kommunikációs ePR-tevékenysége
: Ruskó Eszter
: Ruskó Eszter
Az állami és katolikus fenntartású szakiskolák oktatási-nevelési gyakorlatának összehasonlítása
: Czene Zoltánné
: Czene Zoltánné
RFID (Radio Frequency Identification) alkalmazása a logisztikában
: Szalay Donát Szabolcs
: Szalay Donát Szabolcs
A marketing területei, módszerei a Rádió 1-nél
: Váradi Vivien Zita
: Váradi Vivien Zita
Kultúrközi kommunikációs szemlélet a kolozsvári rádió közszolgálati aktivitásában
: Salamon Katalin Éva
: Salamon Katalin Éva
A Szent Erzsébet Római Katolikus Általános Iskola költséggazdálkodási rendszerének kialakítása és elemzése
: Sommer Gabriella
: Sommer Gabriella
A digitális földfelszíni rádió-műsorszórás jelene és jövője Magyarországon
: Siba István
: Siba István
Rádiós marketing, a jelenlegi rádióspiaci helyzet avagy Egy újonnan induló országos kereskedelmi rádió -Neo FM- épülése a jelenlegi rádióspiaci helyzetben
: Hidvégi Krisztina
: Hidvégi Krisztina
A vállalati sikeresség a PR és az arculatelmélet tükrében
: Duska Borbála
: Duska Borbála
A különböző méretű vállalatok azonos célcsoportra irányuló PR tevékenységének összehasonlítása
: Dévényi Viktória
: Dévényi Viktória
Magyar labdarúgóklubok social media tevékenységének marketing aspektusai
: Csák Tamás
: Csák Tamás
PR Reklámfilm
: Alm Tamás
: Alm Tamás
Digital PR
: Farkas Márton
: Farkas Márton
A mai rádiós piac elemzése, a helyi, térségi rádiók sikere, szükségességük
: Kovács Boglárka
: Kovács Boglárka
A nyomtatott sajtó és a rádió marketing szemléletű elemzése, és életképességének vizsgálata
: Ács Zoltán Gergely
: Ács Zoltán Gergely
Digitális átállás a rádiózásban, avagy teret nyer-e az internet rádió
: Komjáti Péter
: Komjáti Péter
MG PR - A külső PR tevékenység jelentősége a mezőgazdaságban
: Pál Balázs
Published: (2007)
: Pál Balázs
Published: (2007)
Műszeres rádió hallgatottságmérés bevezetésének folyamata és alkalmazásának vizsgálata a rádiózási szokások figyelembevételével
: Hantosi Bence
: Hantosi Bence
PR a gyakorlatban
: Tóth Bence
: Tóth Bence
A DKMT Eurorégió tevékenységének bemutatása ismertségének tükrében
: Tamaskó Anett
: Tamaskó Anett
Similar Items
-
Katolikus Egyház és közösségeinek vizsgálata mentálhigiénés szempontokkal
: Glavák Péter -
Az egyház szerepe és kommunikációs stratégiái a változó korok társadalmában, különös tekintettel a XXI. századi Római Katolikus Egyházra
: Kacziba Zita
Published: (2013) -
A magyar rádiós piac és a Petőfi Rádió sikerének bemutatása
: Sáfrán Gréta -
A közszolgálati média átalakulása a Kossuth Rádió szemszögéből
: Dóczi Ildikó -
A rádió perspektívája
: Miklós Kristóf