Arany-e mind, ami fénylik? A magyar főváros imázsának vizsgálata a tartósan Budapesten élő külföldiek és a külföldi turisták körében, valamint annak összevetése a Magyar Turizmus Zrt. imázs- és márkaépítési törekvéseivel Konzulens Készítette:
Elmentve itt :
| Szerző: | Kovács Edina |
|---|---|
| További közreműködők: | Jancsik Dr András |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | arany imázs Magyar Turizmus Zrt. Márkaépítés kutatás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3002 |
Hasonló tételek
Ugyanaz – másképp? Az agilis coaching Külső konzulens
: Danka Zsuzsa
: Danka Zsuzsa
A Telenor-Hipernet márkaépítési koncepciója
: Vörös Gábor Dániel
: Vörös Gábor Dániel
A Kínában tanuló külföldiek kommunikációs és beilleszkedési problémái
: Lafferthon Ágnes
Megjelent: (2007)
: Lafferthon Ágnes
Megjelent: (2007)
Nemzetközi nyelviskola marketingstratégiája és márkaépítési politikája
: Palóc Liliána Dragina
: Palóc Liliána Dragina
Külföldiek munkavállalása a TATA Consultancy Services LTD. Magyarországi Fióktelepénél
: Merényi Tímea
: Merényi Tímea
Szentendre turisztikai imázsának vizsgálata
: Császár Bence
: Császár Bence
Zalaegerszeg turisztikai imázsának vizsgálata
: Németh Bianka
: Németh Bianka
Olaszország és Róma imázsának összefüggései
: Rikker Dominika
: Rikker Dominika
Miskolc imázsának és városmarketingjének vizsgálata
: Kujbus Fanni
: Kujbus Fanni
Külföldiek befektetési céllal történő lakásszerzése Budapesten legfőképpen franciák és oroszok szempontjából
: Czető Dóra
: Czető Dóra
Vállalat- és márkaépítési problémák és megoldások művészeti ágazatokban
: Szegedi Sára
: Szegedi Sára
Márkaépítési stratégiák és a márkaérték megtartása a divatmarketingben
: Jánó Beáta Eliz
: Jánó Beáta Eliz
Az arany mint befektetés
: Rigó Tímea
: Rigó Tímea
A humánerőforrás helyzete a hazai egészségügyben mind a magán, mind állami szektorban napjainkban.
: Tóth György
: Tóth György
Mindfulness helye az interkulturális tréningekben
: Fenes Veronika Ildikó
: Fenes Veronika Ildikó
A viselkedési intertemporális döntési modellek bemutatása és vizsgálata Konzulens Prof. Dr. Ábel István
: Szakály Áron
: Szakály Áron
Az aktív és a Passzív sportturizmus gazdasági és társadalmi hatásai Konzulens
: Zsobrák Luca
: Zsobrák Luca
Demjéni Termál Völgy turisztikai imázsának vizsgálata
: Sándor Fanni
: Sándor Fanni
Az európai migrációs politika emberi jogi dimenziója, különös tekintettel a külföldiek integrációjára
: Lőrincz Aranka
: Lőrincz Aranka
Vállalati Imázs-építés
: Bencsik Vivien
: Bencsik Vivien
Kiégés prevenció, a mindfulness, jelentudatosság módszerével
: Döge Szilvia
: Döge Szilvia
The evolution of brand awareness in the receptive human mind
: Csapó Vanda Médea
: Csapó Vanda Médea
A content marketing szerepe a V4 bisztró márkaépítési folyamatában
: Honti Luca Ráhel
: Honti Luca Ráhel
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
A street food láncok márkaépítési folyamatainak, marketingkommunikációjának, fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Tóth Dávid
: Tóth Dávid
Turisztikai imázs vizsgálat Pécsen
: Surman Éva
: Surman Éva
A hibrid munkarend, mint arany középút
: Horváth Vivien
: Horváth Vivien
A hibrid munkarend, mint arany középút
: Horváth Vivien
: Horváth Vivien
Az Egri Borvidék imázsának hatása Gál Tibor pincészetére
: Németh Petra Zsuzsanna
: Németh Petra Zsuzsanna
A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A K&H Bank üzleti környezetének elemzése - A digitalizáció hatása a bankszektorra Belső konzulens
: Borsoviczky Regina
: Borsoviczky Regina
Adóparadicsomok-és ami mögötte van
: Nagy Ádám Tamás
: Nagy Ádám Tamás
Turisztikai imázs vizsgálat Abruzzo régióban
: Vigh Dóra Krisztina
: Vigh Dóra Krisztina
Vállalati imázs hatása a munkavállalókra
: Baloghová Éva
Megjelent: (2020)
: Baloghová Éva
Megjelent: (2020)
A Villány borvidék imázs-építése
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
: Srei Szilvia
Megjelent: (2013)
The impact of sustainability and environmental mindfulness on consumer attitude in the beauty industry
: Márton Rebeka Sára
: Márton Rebeka Sára
Adattárolás elemzése és optimalizálása a Mind-Diák Szövetkezetnél
: Bodrogi Levente
: Bodrogi Levente
A jóga és a mindfulness megjelenése a reklámokban
: Fülöp Rita
: Fülöp Rita
Vezető globális logisztikai vállalatok fenntarthatóságának összevetése
: Léka Balázs
: Léka Balázs
Nemzetközi építőipari kivitelező műszaki telephelyeinek összevetése
: Vértesi András György
: Vértesi András György
Hasonló tételek
-
Ugyanaz – másképp? Az agilis coaching Külső konzulens
: Danka Zsuzsa -
A Telenor-Hipernet márkaépítési koncepciója
: Vörös Gábor Dániel -
A Kínában tanuló külföldiek kommunikációs és beilleszkedési problémái
: Lafferthon Ágnes
Megjelent: (2007) -
Nemzetközi nyelviskola marketingstratégiája és márkaépítési politikája
: Palóc Liliána Dragina -
Külföldiek munkavállalása a TATA Consultancy Services LTD. Magyarországi Fióktelepénél
: Merényi Tímea