Vásárlók bioélelmiszerek fogyasztásával kapcsolatos szokásainak, attitűdjeinek vizsgálata, németországi kitekintéssel
Saved in:
Main Author: | Demeter Ágnes |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Ökológiai gazdálkodás Bioélelmiszerek Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30022 |
Similar Items
A bioélelmiszerek értékesítési sajátosságai és a vásárlási szokásainak vizsgálata
: Wimmer Szilvia
: Wimmer Szilvia
A borfogyasztók attitűdjeinek vizsgálata
: Magyar Csenge
: Magyar Csenge
A bioélelmiszerek fogyasztási szokásai Magyarországon
: Császár Borbála
: Császár Borbála
A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon
: Kertész Márton
: Kertész Márton
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
: Laczkó Csaba
: Laczkó Csaba
A biogazdálkodás helyzete Magyarországon, bioélelmiszerek fogyasztási hajlandósága
: Bárczi Réka
: Bárczi Réka
A Z generáció tanulási attitűdjeinek vizsgálata az információtechnológia fejlődésének tükrében
: Kondella Szibilla
: Kondella Szibilla
Alapképzésben résztvevő hallgatók pénzügyi tájékozottságának és attitűdjeinek vizsgálata a bankmarketing szolgálatában
: Román Dávid
: Román Dávid
A házi kedvencekkel rendelkező fogyasztók/vendégek/turisták viselkedési attitűdjeinek vizsgálata a turizmusban
: Nagy Laura
: Nagy Laura
A Liliomkerti piacon vásárlók felelősségvállalása
: Balogh Zsófia
: Balogh Zsófia
Magyarországi kriptovaluta vásárlók fogyasztói magatartása
: Kovács Boldizsár László
: Kovács Boldizsár László
A németországi munkaerőpiac elemzése középpontban a munkaerőhiány
: Szilák Anett
: Szilák Anett
A bioélelmiszerek piacának ismertetése és a Papp biolekvár bevezetése a piacra
: Tatár Anikó
: Tatár Anikó
Az STI cégcsoport magyarországi és németországi irodájának együttműködési lehetőségeinek vizsgálata, a németországi belföldi fuvarok optimális összeköttetéseire fókuszálva
: Görög Gábor Lajos
: Görög Gábor Lajos
Vásárlók és vásárlások az m-kereskedelemben
: Simoncsik Alexandra
: Simoncsik Alexandra
Az influenszermarketing hatása a vásárlók döntéshozatalára
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
: Óvári Zsófia Zsuzsanna
Vásárlók és vásárlások az M-kereskedelemben
: Kalamár Mátyás
: Kalamár Mátyás
Jövedelemegyenlőtlenségek vizsgálata hazánkban, nemzetközi kitekintéssel
: Németh Brigitta
: Németh Brigitta
Was bedeutet "Wissensgesellschaft"?/ A németországi választások tanulságai
: Wahl Krisztina
: Wahl Krisztina
A közösségi média befolyásoló szerepe a vásárlók körében
: Reményi Adrienn
: Reményi Adrienn
Magyar e-vásárlók külföldi és belföldi vásárlásainak összehasonlítása
: Berta Ádám
: Berta Ádám
Mikrohitelezés Magyarországon, nemzetközi kitekintéssel
: Vonnák Péter
: Vonnák Péter
Dohánykereskedelem Magyarországon nemzetközi kitekintéssel
: Takács Adél
: Takács Adél
A Wal-Mart nemzetközivé válása és németországi bukása
: Tardos Zsófia Boglárka
: Tardos Zsófia Boglárka
Egy online platform népszerűsítése kutyatenyésztők és kutyát vásárlók körében
: Nagy Dániel
: Nagy Dániel
DIPLOMAKÖZELI FIATALOK BETANÍTÁSA ÉS MUNKÁJUK HATÁSA EGY NÉMETORSZÁGI SZÁLLODÁBAN
: Kertész Dóra Erika
: Kertész Dóra Erika
A női kvóta bevezetése és hatásai a németországi vállalatoknál
: Németh Katalin
: Németh Katalin
A női kvóta bevezetése és hatásai a németországi vállalatoknál
: Németh Katalin
: Németh Katalin
Magyar női utazók utazási motivációinak vizsgálata, külföldi kitekintéssel
: Gáspár Nikolett
: Gáspár Nikolett
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Published: (2014)
: Kovács Kinga
Published: (2014)
A magyar kiutazók fogyasztói szokásainak változása a Mini City Tours Kft. példáján keresztül (2012-2015) - Kitekintéssel a 2016-os évre -
: Muka Fruzsina
: Muka Fruzsina
A tudatos fogyasztás magyarországi népszerűsítése a Tudatos Vásárlók Egyesületének tevékenységén keresztül
: Patkós Zita
: Patkós Zita
A tudatos vásárlás és a CSR fontossága a magyar vásárlók körében
: Szakács Kinga
: Szakács Kinga
A Kempinski Hoteliers since 1897 szállodacsoport magyarországi és németországi szállodájának összehasonlítása
: Mladenovic Kristina
: Mladenovic Kristina
Egy németországi és egy magyarországi háromcsillagos szálloda élőmunka gazdálkodásának komplex elemzése
: Knével Anita
: Knével Anita
Seniorok gyógyszerfogyasztási szokásainak vizsgálata
: Szabó Hedvig
Published: (2013)
: Szabó Hedvig
Published: (2013)
Similar Items
-
A bioélelmiszerek értékesítési sajátosságai és a vásárlási szokásainak vizsgálata
: Wimmer Szilvia -
A borfogyasztók attitűdjeinek vizsgálata
: Magyar Csenge -
A bioélelmiszerek fogyasztási szokásai Magyarországon
: Császár Borbála -
A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon
: Kertész Márton -
Fogyasztói attitűd- és preferenciakutatás a fair trade termékek fogyasztásával kapcsolatban
: Laczkó Csaba