A japán marketing sajátosságai. A Honda cégfilozófiája, valamint a Honda Hungary Kft. helyzete a gazdasági világválság idején

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fraszt Ivett
További közreműködők: Nincs adat Nincs adat
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Japán
Marketingkommunikáció
Piackutatás
Honda Motor Co.
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/30064

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg30064
005 20210318133154.0
008 210318suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fraszt Ivett 
245 1 2 |a A japán marketing sajátosságai. A Honda cégfilozófiája, valamint a Honda Hungary Kft. helyzete a gazdasági világválság idején  |c Fraszt Ivett  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Japán 
695 |a Marketingkommunikáció 
695 |a Piackutatás 
695 |a Honda Motor Co. 
700 1 |a Nincs adat Nincs adat  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/30064/1/D_14488.pdf  |z Dokumentum-elérés