A merchandising jelentősége a külföldi- és a hazai labdarúgó-klubok bevételi forrásaiban
Elmentve itt :
Szerző: | Jaksa István |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2007
|
Kulcsszavak: | Merchandising Sportmarketing FTC Manchester United FC Labdarúgás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30070 |
Hasonló tételek
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel
: Dénes Ábel
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter
: Vincze Péter
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
Labdarúgó klubok üzleti modelljei, stratégiái és a COVID-19 globális hatása a futballra
: Ballus Norbert Szabolcs
: Ballus Norbert Szabolcs
A H&M merchandising és in store marketing tevékenysége
: Ébert Szilvia
: Ébert Szilvia
A magyar NB1-es labdarúgó klubok marketing stratégiájának elemzése a Szombathelyi Haladás csapatán keresztül bemutatva
: Hegyi Zsolt
: Hegyi Zsolt
Merchandising gyermekárukon, avagy hogyan győzik meg a gyerekeket a rajzfilmfigurák
: Lendvai Emese
: Lendvai Emese
Sport klubok gazdasági tevékenységei
: Szakács Gyula
: Szakács Gyula
Az üzleti klubok működése és jelentősége a Gastro Business Club példáján
: Motyovszki Noémi
: Motyovszki Noémi
A helyi adók szerepe adott önkormányzat bevételi rendszerében0
: Szücsi Erika
: Szücsi Erika
A magyar futsal klubok sportszponzorációja
: Nyeste Ágnes
Megjelent: (2013)
: Nyeste Ágnes
Megjelent: (2013)
A dél-koreai kreatív és kulturális ipari és merchandise termékek forgalmazása Európában
: Kovács Csenge
: Kovács Csenge
Sportgazdaságtan( NB1-es klubok gazdasági működése
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Sportgazdaságtan ( NB1-es klubok gazdasági működése)
: Farkas Balázs
: Farkas Balázs
Magyar futballklubok gazdasági helyzete, különös tekintettel a bevételi forrásokra és a Budapest Honvédra
: Vernes Zsolt
: Vernes Zsolt
A magyar államháztartás bevételi és kiadási szerkezete változásának idősoros elemzése a rendszerváltástól napjainkig
: Mádi Péter
: Mádi Péter
A dabasi nyugdíjas klubok által kínált művelődési lehetőségek
: Kajliné Ludányi Margit
: Kajliné Ludányi Margit
Privát klubok és speakeasy bárok szolgáltatás designjának elemzése
: Kovács Alexandra
: Kovács Alexandra
Labdarúgó sportesemények turisztikai vonzereje
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Az önkormányzatok bevételi szabályozó rendszerének bemutatása, különös tekintettel a normatív támogatások feladat-ellátásra gyakorolt hatására
: Bárány Eszter
: Bárány Eszter
A 2021-es Labdarúgó-Európa-bajnokság Budapesten
: Kiss Amanda
: Kiss Amanda
Labdarúgó-világbajnokságok rendezésének gazdasági és turisztikai hatásai
: Brogyay Dániel
: Brogyay Dániel
A hazai és nemzetközi labdarúgó szervezetek működésének és pénzügyi gazdálkodásának vizsgálata az elmúlt években
: Lukóczky Márton Balázs
: Lukóczky Márton Balázs
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
Labdarúgó fogadási szokások optimalizálása gépi tanulás segítségével
: Kóti Marcell
: Kóti Marcell
A labdarúgó-világbajnokságok hatásai a rendező ország gazdaságára
: Czirle Máté
: Czirle Máté
Startup vállalkozások hazai és külföldi finanszírozási lehetőségei
: Trapacs Szabolcs
: Trapacs Szabolcs
A költségvetési szervek elhelyezése az államháztartás rendszerében, tervezési folyamatainak és a bevételi szerkezetének bemutatása a Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatalon keresztül.
: Krasznai Barbara
: Krasznai Barbara
NB1 és NB2-es futball klubok utánpótlás-nevelésének költség szempontú vizsgálata
: Pogácsás János
: Pogácsás János
A Labdarúgó Bajnokok Ligájának szponzorálása, mint marketing eszköz
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
: Mónos Zoltán
Megjelent: (2013)
Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Fogyasztói preferenciák vizsgálata hazai és külföldi kávézóláncok esetében
: Szihalmi Ádám
: Szihalmi Ádám
Ki nyeri a 2016-os franciaországi labdarúgó Európa-bajnokságot?
: Jámbor Máté
: Jámbor Máté
Állami támogatások elszámolása, kezelése a Magyar Labdarúgó Szövetség gazdálkodásában
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Veresegyház labdarúgó utánpótlás fenntartási költségek bemutatása elemzése és optimalizálása
: Geschitz Ádám
: Geschitz Ádám
A hazai és külföldi tőzsdei cégek osztalékpolitikájának összehasonlító vizsgálata
: Szöllősi Gábor Ákos
: Szöllősi Gábor Ákos
A magyar társasági adó vizsgálata hazai és külföldi vonatkozásban
: Rajcsányi Bojta Árpád
: Rajcsányi Bojta Árpád
A külföldi és a hazai tulajdon szerepe a magyar bankrendszerben
: Biró Csaba
: Biró Csaba
A Szurkolói Elégedettség Formálása Kommunikációs Stratégiákkal a Magyar Labdarúgó Élcsapatoknál.
: Katona Kálmán
: Katona Kálmán
Hasonló tételek
-
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő -
A magyar profi labdarúgó klubok választható stratégiái – van választás?
: Dénes Ábel -
A labdarúgó klubok működése számviteli megközelítésben, egy kis nemzetközi kitekintéssel
: Vincze Péter -
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel -
Labdarúgó klubok üzleti modelljei, stratégiái és a COVID-19 globális hatása a futballra
: Ballus Norbert Szabolcs