Szingapúr avagy hogyan lett az Oroszlánvárosból „harapós kistigris"
Elmentve itt :
Szerző: | Kácsor Mónika |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2007
|
Kulcsszavak: | Szingapúr Külgazdaságpolitika Kereskedelmi kapcsolatok Országtanulmány |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30078 |
Hasonló tételek
Szingapúr gazdasága. Szingapúr gazdaságának változása az elmúlt ötven évben
: Zólyomi Bálint
: Zólyomi Bálint
Hogyan lett Szudán bukott állam?
: Labossa Döme Bálint
: Labossa Döme Bálint
Egy sikeres multikulturális modell - Szingapúr
: Pintér Orsolya
: Pintér Orsolya
Munkavállalói készségek és a globális foglalkoztatás, avagy hogyan lett Magyarország Shared Service paradicsom?
: Nagy Krisztián Kevin
: Nagy Krisztián Kevin
Szingapúr és Svájc összehasonlítása a XX. századtól napjainkig
: Bánkuti Richárd László
: Bánkuti Richárd László
IoT rendszerek, avagy életünk szerves része lett a technológia
: Dávid Bálint Gyula
: Dávid Bálint Gyula
Mi lett veletek, önkormányzati vállalatok?
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
: Molnár Petronella
Megjelent: (2023)
A globális kultúra fokozatos térhódítása a rétegműsorokkal szemben, avagy hogyan lett a Rádió Bridge-ből 102,1 Sztár FM
: Nagy Tünde
: Nagy Tünde
Mi lett velük? Egy kiterjesztett esettanulmány tanulságai a középvállalati réteg sorsának alakulásáról 2000-2016 között
: Palócz Éva, et al.
Megjelent: (2018)
: Palócz Éva, et al.
Megjelent: (2018)
Kulcs lett a nulla, avagy az új kedvezményes általános forgalmi adókulcs használata az unió tagállamaiban
: Tóth Orsolya Éva
Megjelent: (2024)
: Tóth Orsolya Éva
Megjelent: (2024)
Önálló gazdasági ágazat lett-e a populáris zeneipar?
: Hausel Soma
: Hausel Soma
Lettország és a magyar-lett kapcsolatok elemzése Együttműködési lehetőségek az Európai Unióban
: Süli Judit
: Süli Judit
Televízió after sales folyamat fejlődése a Magyar Telekomnál - Milyen volt? Milyen lett? Milyen lehetne még?
: Heisler Anikó Magdolna
: Heisler Anikó Magdolna
Hogyan alapítsunk céget (Avagy ötlettől a megvalósításig)
: Horváth Enikő
: Horváth Enikő
Hogyan kóstoljunk bort? Vakon kóstolás – szubjektív, avagy objektív?
: Kiss Zsófia
: Kiss Zsófia
Hogyan tovább, avagy a családi vállalkozások legnagyobb kihívásai
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
Illat- és színmarketing, avagy hogyan ösztönöznek vásárlásra érzékszerveink
: Basa Bella
: Basa Bella
Prezentációk technikai háttere avagy hogyan készítsünk hatásos prezentációkat
: Horváth Gábor
: Horváth Gábor
Esküvő zöld szemléletben, avagy hogyan szervezzünk fenntartható esküvőt
: Antal Barbara
: Antal Barbara
Valóban „zöld”-e a zöldhitelezés, avagy hogyan tovább?
: Szabó László
: Szabó László
„Nincs időm olvasni” - kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
„Nincs időm olvasni” – kihívás, avagy hogyan lehet eladni az olvasást
: Papp Dóra
: Papp Dóra
Az MTVA arculatváltása - avagy hogyan válik közösségi médiává a közmédia?
: Balás Dorottya
: Balás Dorottya
Mindennapi korrupció - avagy hogyan gondolkodnak a fiatalok a korrupcióról?
: Kurgyis Zsuzsanna
: Kurgyis Zsuzsanna
Blogban az erő! Avagy, hogyan építsünk fel egy sikeres pénzügyi blogot
: Csillik László
: Csillik László
Az új évezred gyógyszertára avagy hogyan maradjunk versenyképesek a liberalizáció után
: Radvánszki Krisztina
: Radvánszki Krisztina
Női karrierutak - avagy hogyan változott meg a karriertervezés az évek során
: Csizmadia Réka
: Csizmadia Réka
Cloud Computing, avagy hogyan válik mindennapi életünk részévé a felhőtárolás
: Rech Attila Ádám
: Rech Attila Ádám
Airbnb hatása a szállodaiparra; avagy hogyan legyünk egyediek a piacon?
: Albrecht Cheyenne
: Albrecht Cheyenne
Merchandising gyermekárukon, avagy hogyan győzik meg a gyerekeket a rajzfilmfigurák
: Lendvai Emese
: Lendvai Emese
E-sport gazdasági vizsgálata, avagy hogyan válhat Magyarország e-sport nagyhatalommá
: Grád András Tamás
: Grád András Tamás
Vegán kozmetikumok értékesítése influencereken keresztül,avagy hogyan tudnak befolyásolni a véleményvezérek
: Antal Bianka
: Antal Bianka
A piacvezető vállalatok titkai avagy hogyan tartsunk kézben egy piaci kategóriát
: Dujmó Nikolett
Megjelent: (2008)
: Dujmó Nikolett
Megjelent: (2008)
Diszkonthálózatokkal szemben a hipermarketek, avagy hogyan maradjon piacvezető a Tesco áruház.
: Nagy Renáta Klaudia
: Nagy Renáta Klaudia
A koronavírus hatása a 12 Revay Hotel működésére, avagy hogyan tovább?
: Poprádi Adrienn Polett
: Poprádi Adrienn Polett
A HR új célpontjai – Avagy hogyan érjük el a Z generációt
: Jurászik Edina
: Jurászik Edina
Generációváltás a családi vállalkozásokban, avagy hogyan tovább, vállalkozó családok? A Ro-Ly Bau Kft esete
: Lénárt Lilla
: Lénárt Lilla
Az orosz néplélek a sztereotípiák tükrében- avagy hogyan tárgyaljunk hatékonyan orosz üzleti partnereinkkel
: Takácsy Dorka Kornélia
: Takácsy Dorka Kornélia
Kuba és a válság, avagy Hogyan hatott a krízis az embargóval sújtott országra
: Bársony Balázs
: Bársony Balázs
“Hogyan mondjam el neked?” – avagy milyen kommunikációs megoldásokkal érhetők el az egyetemi hallgatók?
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2023)
: Harsányi Dávid, et al.
Megjelent: (2023)
Hasonló tételek
-
Szingapúr gazdasága. Szingapúr gazdaságának változása az elmúlt ötven évben
: Zólyomi Bálint -
Hogyan lett Szudán bukott állam?
: Labossa Döme Bálint -
Egy sikeres multikulturális modell - Szingapúr
: Pintér Orsolya -
Munkavállalói készségek és a globális foglalkoztatás, avagy hogyan lett Magyarország Shared Service paradicsom?
: Nagy Krisztián Kevin -
Szingapúr és Svájc összehasonlítása a XX. századtól napjainkig
: Bánkuti Richárd László