A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horváth Karina
Other Authors: Brávácz Ibolya
Kulcsszavak:Marketingkommunikáció
Könyvkiadás
Vásárlásösztönzés
Online marketing
piackutatás
Márkabevezetés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3014

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg3014
005 20150915163208.0
008 150519suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Horváth Karina 
245 1 2 |a A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése  |c Horváth Karina  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése 
520 3 |a Dolgozatomban elemzem a kiadó marketingkommunikációs megjelenéseit, termékeit és szolgáltatásait. Ismertetem saját kutatásomat, a cégnél betöltött tevékenységem marketingkommunikációs vonatkozásait. Javaslatokat teszek a jövőre. 
695 |a Marketingkommunikáció  
695 |a Könyvkiadás 
695 |a Vásárlásösztönzés 
695 |a Online marketing 
695 |a piackutatás 
695 |a Márkabevezetés 
700 1 |a Brávácz Ibolya  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/3014/1/A%20Menedzser%20Praxis%20Kiad%C3%B3%20marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3s%20megjelen%C3%A9seinek%20elemz%C3%A9se-05.04.pdf  |z Dokumentum-elérés