A Menedzser Praxis Kiadó marketingkommunikációs megjelenéseinek elemzése
Saved in:
Main Author: | Horváth Karina |
---|---|
Other Authors: | Brávácz Ibolya |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Könyvkiadás Vásárlásösztönzés Online marketing piackutatás Márkabevezetés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3014 |
Similar Items
Beschwerdemanagement,Schadenersatz, Praxis im Tourismus
: Engelhardt Éva
: Engelhardt Éva
Európa kiadó? A multikulturalizmus problematikája Nyugat-Európában
: Viszt Viktor
: Viszt Viktor
A háziorvosi rendszer finanszírozása Magyarországon, egy háziorvosi praxis példáján keresztül
: Major Ádám
: Major Ádám
Recommendations ; Kiadós nyomorgás ígéretével várja önt a magáncsőd
: Pap Melinda
: Pap Melinda
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
Az Espresso Shop online megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Oláh Tímea Kinga
: Oláh Tímea Kinga
A Sanoma kiadó online és offline női kiadványai Vízió a magazinok jövőjéről
: Bobor Petra
: Bobor Petra
A Mucius Scaevola Kft. online megjelenéseinek és online kommunikációjának vizsgálata
: Óbíró Kitti
: Óbíró Kitti
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
A „VIRÁGGAL EGY MOSOLYÉRT” MOZGALOM ONLINE MEGJELENÉSEINEK VIZSGÁLATA (FACEBOOK, INSTAGRAM)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A "Virággal Egy Mosolyért" mozgalom online megjelenéseinek vizsgálata (Facebook, Instagram)
: Csoma Dániel
: Csoma Dániel
A Vinton kiadó szerelmes regényeinek olvasói köre, fogyasztói magatartás vizsgálata
: Somogyi-Fejes Ivett
: Somogyi-Fejes Ivett
A NOVETEX Matrac Biomanufaktúra online megjelenéseinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Hajdu Dávid Mihály
: Hajdu Dávid Mihály
A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
PERFEKT Gazdasági Tanácsadó, Oktató és Kiadó Zrt. vagyoni, pénzügyi és jövedelemzőségi helyzetének értékelése
: Oláh Krisztina
: Oláh Krisztina
Marketingkommunikáció és humánerőforrás menedzsment kapcsolata
: Krajcsi Anna
: Krajcsi Anna
A könyvkereskedelmi marketing alkalmazások és azok fejlesztési lehetőségei a Klett Kiadó PONS kiadványainak esetében
: Körmöndi Mihály
Published: (2007)
: Körmöndi Mihály
Published: (2007)
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
A marketingkommunikációs tevékenység elemzése
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
Az integrált marketingkommunikáció elemzése
: Péter Enikő
: Péter Enikő
Az ellátási lánc menedzsment folyamatainak elemzése
: Reif Dániel
: Reif Dániel
Marketingkommunikáció - Social Media Marketing
: Horváth Barnabás
: Horváth Barnabás
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
A Xiaomi marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Wágner Barbara
: Wágner Barbara
Közpénzügyi menedzsment
: Kovács Péter
: Kovács Péter
Dyson marketingkommunikációs tevékenységének az elemzése
: Kusev Angelov Márk
: Kusev Angelov Márk
Az IKEA marketingkommunikációs eszközeinek elemzése
: Farkas Nikola
: Farkas Nikola
A Gundel étterem marketing menedzsment tevékenységének elemzése
: Pintér Richárd
: Pintér Richárd
A nonprofit online marketingkommunikáció eszköztára
: Horváth Viktor
: Horváth Viktor
A Szépművészeti Múzeum marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
A Kulcs-Soft marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Sztanó Karolina
: Sztanó Karolina
A budapesti nyelviskolák marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Szentesi Éva Kinga
: Szentesi Éva Kinga
A Pázmány ITK marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Vödrös Zsófia
: Vödrös Zsófia
A SorgenFrei marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Orbán Boglárka
: Orbán Boglárka
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
Az Apple inc. marketingkommunikációs stratégiájának elemzése
: Topor Gergely
: Topor Gergely
Similar Items
-
Beschwerdemanagement,Schadenersatz, Praxis im Tourismus
: Engelhardt Éva -
Európa kiadó? A multikulturalizmus problematikája Nyugat-Európában
: Viszt Viktor -
A háziorvosi rendszer finanszírozása Magyarországon, egy háziorvosi praxis példáján keresztül
: Major Ádám -
Recommendations ; Kiadós nyomorgás ígéretével várja önt a magáncsőd
: Pap Melinda -
Az Organiqa webáruház online kommunikációjának és megjelenéseinek vizsgálata
: Oláh Tímea Kinga