Avon - the Company for Women, egy nemzetközi kozmetikai cég marketing stratégiája a XXI. század elején
Saved in:
Main Author: | Babinecz Edit |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Avon Marketingkutatás Kozmetikai piac |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30152 |
Similar Items
BRIC országok a XXI. század elején
: Szilágyi Tamás
: Szilágyi Tamás
Szállodatípusok változása Magyarországon a XX. század végén, XXI. század elején
: Csernyánszky Lívia
: Csernyánszky Lívia
Az arany árának mozgatórugói a XXI. század elején
: Mester Péter
Published: (2007)
: Mester Péter
Published: (2007)
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség kommunikációs tevékenysége a XXI. század elején Atommal a békéért
: Dohóczki Csaba
: Dohóczki Csaba
Statisztikai elemzések az olajár változás hatásairól Magyarországon a XXI. század elején
: Jámbor László
: Jámbor László
A felzárkózás ütemének megtorpanása Európa átmeneti gazdaságaiban a XXI. század elején Okok, következmények és megoldások
: Péterfi Ádám Axel
: Péterfi Ádám Axel
Az EU tagországok társadalmi-gazdasági helyzete a XXI. század elején A munkaerőpiac, és a foglalkoztatáspolitika alakulása az Európai Unióban
: Zelei Mária
: Zelei Mária
AVON - Vállalat a nőkért
: Kékvölgyi Anita
: Kékvölgyi Anita
Generációs különbségek a munkahelyen a 21. század elején
: Kovács Judit Lili
: Kovács Judit Lili
Brazília és Kína érdekszférájának találkozása a 21.század elején
: Török Nóra Éva
: Török Nóra Éva
Japán gazdasági és társadalmi kihívásai a 21. század elején
: Folk Szonja Florina
: Folk Szonja Florina
A Kanári-szigetek gazdaságának elemzése a 21. század elején
: Gere Krisztina
: Gere Krisztina
Sevilla tartomány társadalmi és gazdasági helyzete a 21. század elején
: Emmer Alexandra
: Emmer Alexandra
Aktív közösségek és trendi sportmozgalmak a 21. század elején Magyarországon
: Kacskovics Dóra
: Kacskovics Dóra
A közvetett értékesítés, az AVON üzletpolitikájában
: Bocskai Boglárka
: Bocskai Boglárka
A XXI. század kihívása A klímaváltozás
: Siti Barbara
: Siti Barbara
Női egyenjogúság a 21. század elején a kereszténység és az iszlám kontextusában
: Ozorai Judit
: Ozorai Judit
Kriptovaluták, XXI. század ismeretlen eszköze
: Kuti Péter
: Kuti Péter
A Kazah Köztársaság gazdasági és politikai törekvései, stratégiája a XXI. század kihívásaival szemben
: Radevich Anastassiya
: Radevich Anastassiya
Nők szerepe a XXI. század terorrizmusában
: Hőhn Árnika
: Hőhn Árnika
Reklámhatékonyság, avagy a XXI. század kihívása
: Tóth Mariann
: Tóth Mariann
A XXI. század munkaerőpiacán szükséges készségek
: Fülöp Tilla Cintia
: Fülöp Tilla Cintia
A XXI. század leghatékonyabb BTL eszközei
: Joó Márton
: Joó Márton
Fiatal generációk a szépségtanácsadásban. Új célcsoport az AVON-nál
: Simon Ágnes
: Simon Ágnes
Egy élelmiszer kiszállító cég online marketing stratégiája
: Csókási Eszter Rita
: Csókási Eszter Rita
Az influencerjelenség a XXI. század közösségi médiájában
: Pintér András Csaba
: Pintér András Csaba
Az internet veszélyei a XXI. század diákéletében
: Bodor Tímea
: Bodor Tímea
XX-XXI század migrációs folyamatainak statisztikai elemzése
: Pinczési Krisztina
: Pinczési Krisztina
A közraktározás helyzete és bemutatása Magyarországi és nemzetközi viszonylatban, Egy kozmetikai cég jövőbeli terveivel
: Somogyi Viktória
: Somogyi Viktória
Women in Leadership Barriers and Challenges for Women in the Business World
: Schell Vivien
: Schell Vivien
A magyar szakképzés története, helyzete a 21. század elején a szakképzés és a munkaerőpiac kölcsönhatása szempontjából
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája
: Oláh Dorina
: Oláh Dorina
A XXI. század terrortámadásainak hatása a légi közlekedésre
: Wyszoczky Nóra
: Wyszoczky Nóra
Hogyan működhet sikeresen egy magyarországi golfklub a XXI. század hajnalán?
: Tóth János
: Tóth János
Women as True Entrepreneurs
: Ódor Yvette
: Ódor Yvette
Női egyenjogúság a XXI. század eleji európai munkaerő-piacon
: Müller Zita
: Müller Zita
Identitás a XXI. század információs társadalmában, az internet hatásai
: Avornicului Mihai, et al.
Published: (2016)
: Avornicului Mihai, et al.
Published: (2016)
SAP ticketing rendszereinek modernizálása a XXI. század igényeihez igazodva
: Jakab Ákos
: Jakab Ákos
A XXI. század munkaerőpiacán szükséges készségek a hangtechnika világában
: Bódiss Kamilla
: Bódiss Kamilla
"Lehetséges világok legjobbika", avagy a XXI. század kapitalizmusának kritikája
: Belkó Brigitta
: Belkó Brigitta
Similar Items
-
BRIC országok a XXI. század elején
: Szilágyi Tamás -
Szállodatípusok változása Magyarországon a XX. század végén, XXI. század elején
: Csernyánszky Lívia -
Az arany árának mozgatórugói a XXI. század elején
: Mester Péter
Published: (2007) -
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség kommunikációs tevékenysége a XXI. század elején Atommal a békéért
: Dohóczki Csaba -
Statisztikai elemzések az olajár változás hatásairól Magyarországon a XXI. század elején
: Jámbor László