Egy 4*-os vidéki wellness szálloda marketing tevékenységének bemutatása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vastag Klaudia
Format: Thesis
Kulcsszavak:környezetelemzés
marketing terv
marketingkommunikáció
minőségmenedzsment
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/30168
Description
Abstract:A szakdolgozatom célkitűzése, hogy bemutassam, hogy egy vidéki szálloda is képes, olyan minőségi elvárásoknak megfelelni és olyan szolgáltatásokat biztosítani, mint egy nagyvárosi szálloda. Ismertségéhez erősen hozzájárul a szálloda marketing tevékenysége, amely minden sikeres vállalkozás nélkülözhetetlen feltétele. Olyan szállodát választottam kutatásom fókuszpontjába, mely széleskörű ismertséggel rendelkezik és jól prezentálja az egyes elemzési szempontok komponenseit. Primer kutatásomként a kérdőív módszerét választottam. A kérdőívet a Google Űrlap segítségével készítettem el, majd közösségi oldalak segítségével juttattam el a leendőbeli kitöltőkhöz. Továbbá primer kutatásként mélyinterjút is készítettem, melyben segítségemre volt a szálloda Rooms Division Managere és a Marketing Managere. Ennek ismeretében elkészítettem a szálloda SWOT analízisét is. Kutatásom alátámasztotta feltételezésemet, miszerint egy vidéki wellness szálloda bátran felveheti a versenyt nagyvárosi konkurenciáival szemben. Továbbá a kutatásom bebizonyította, hogy a szakdolgozatomban vizsgált elemzési szempontok mindegyikének megfelelt a szálloda.