Egy 4*-os vidéki wellness szálloda marketing tevékenységének bemutatása
Saved in:
Main Author: | Vastag Klaudia |
---|---|
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | környezetelemzés marketing terv marketingkommunikáció minőségmenedzsment szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/30168 |
Similar Items
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Bemutatása egy fővárosi gyógy és vidéki wellness szállodakomplexumnak a szolgáltatáskínálatával
: Molnár Nanetta
: Molnár Nanetta
Válsághelyzet a turizmusban - Egy vidéki szálloda lehetőségei
: Darida Katalin
: Darida Katalin
Az Abacus Business & Wellness Hotel****Superior szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Szalóki Zoltán
: Szalóki Zoltán
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetségei egy németországi 5*-os szálloda room service részlegén
: Csarnai Anita
: Csarnai Anita
Egy hiánypótló győri konferencia és wellness szálloda megvalósíthatósági tanulmánya
: Eső Marianna
: Eső Marianna
A Falcon***** Konferencia & Wellness Szálloda Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Földvári Odett Mónika
: Földvári Odett Mónika
Gliss wellness és konferencia szálloda **** megvalósíthatósági tanulmánya
: Wunderling Anikó Emmi
: Wunderling Anikó Emmi
A franchise rendszer működése a 4*-os szállodákban a Hilton Worldwide-on keresztül
: Veliczky Regina
: Veliczky Regina
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán
: Pálmay Zoltán
Marketing szerepe a vidéki turizmusban
: Németh Veronika
: Németh Veronika
Egy kelet-magyarországi és egy nyugat-magyarországi wellness-szálloda vendégkörének, mutatóinak összehasonlító elemzése
: Angyal Diána
: Angyal Diána
Vidéki wellness szállodák rendezvényszervezési lehetőségei a pandémia után az Aquarell Hotel****Cegléd példáján keresztül
: Mala Vivien
: Mala Vivien
Két budapesti ötcsillagos szálloda online marketing tevékenységének összehasonlító értékelése
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
Az értékesítési csatornák és szállásfoglalási szokások vizsgálata a 4-5*-os szállodák gyakorlati példáján keresztül
: Nagy Kitti Mietta
: Nagy Kitti Mietta
Kommunikáció egy vidéki önkormányzat működésében
: Kassai Dalma
: Kassai Dalma
Boscolo Budapest Autograph Collection ***** superior szálloda tevékenységének komplex bemutatása
: Tolnai Judit Anna
: Tolnai Judit Anna
2016-os kommunikációs jogi körkép Magyarországon
: Vrbovszki Eszter
: Vrbovszki Eszter
Measuring customer satisfaction os Adversum Ltd.
: Karmazin Regina
: Karmazin Regina
Egy kelet-magyarországi és egy nyugat-magyarországi wellness-szálloda vendégkörének, mutatóinak összehasonlító elemzése a Hotel Korona****Eger Wellness, Rendezvény és Borszálloda és a Hotel Piroska****Bük Spa & Wellness példáján keresztül
: Füzi Dorina
: Füzi Dorina
Hotel Narád & Park Szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Bogáthy Evelin
: Bogáthy Evelin
Egy vidéki és egy budapesti étterem összehasonlítása
: Makai Anita
: Makai Anita
Bee Well's digital marketing strategy
: Pócsi Bence
: Pócsi Bence
Egy kelet- és nyugat-magyarországi wellness-szálloda összehasonlító elemzése a Hotel Divinus Debrecen és a Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár szálloda példáján keresztül
: Petrity Dalma
: Petrity Dalma
CASTELLUM HOTEL HOLLÓKŐ SZÁLLODA **** RENDEZVÉNY SZERVEZŐ ÉS LEBONYOLÍTÓ TEVÉKENYSÉGÉNEK bemutatása egy konkrét példán keresztül
: Nagy Gergő
: Nagy Gergő
Hivatásturizmus a vidéki szálláshelyeken
: Antal Gábor
: Antal Gábor
Vidéki online ételrendelés népszerűsége
: Gesztesi Barnabás
: Gesztesi Barnabás
A COVID-19 járvány hatása a Front Office munkakörre egy 4 csillagos szálloda szemszögéből
: Gőcze Anett
: Gőcze Anett
Omnichannel stratégia kialakítása egy vidéki kiskereskedelemi egységben
: Garai Kinga
: Garai Kinga
Az Accace Hungary Kft. online marketing tevékenységének bemutatása
: Orosz Klaudia
: Orosz Klaudia
A gazdasági társaságok sajátosságainak bemutatása egy vidéki borászat létrehozásának példáján keresztül
: Hajmási Ákos
: Hajmási Ákos
Az Aquaworld Resort Budapest*****superior konferencia- és wellness részlegének hatása a szálloda pénzügyi bevételeire
: Katona Viktória
: Katona Viktória
Franciaország bemutatása és a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság hatásai a turizmusra.
: Kiss Krisztián Károly
: Kiss Krisztián Károly
Egy családi bölcsőde marketing tevékenységének elemzése, bemutatása.
: Gyöngyösi Viktória
: Gyöngyösi Viktória
Hogyan lehet eldöntendő kérdésre négy választ adni? Politikai marketing működésének bemutatása a 2016-os országos népszavazás tükrében
: Nagy János Máté
: Nagy János Máté
Szálloda üzemeltetésének bemutatása egy konkrét példa alapján
: Vass Beáta
: Vass Beáta
Fenntartható hulladékgazdálkodás egy vidéki hulladékkezelő vállalat esetpéldáján keresztül
: Németh Veronika
: Németh Veronika
Egy vidéki Alapfokú Művészeti Iskola mint családbarát intézmény
: Érsek-Kovács Adrienn
: Érsek-Kovács Adrienn
A vidéki turizmus fejlesztésének kérdései
: Szilágyi Anett
: Szilágyi Anett
Rehabilitációs vidéki panzió alapítása Bánoson
: Huszics Katalin
: Huszics Katalin
Similar Items
-
A 4*-os Mercure Korona szálloda humánerőforrás gazdálkodása
: Nagy Vivien -
Bemutatása egy fővárosi gyógy és vidéki wellness szállodakomplexumnak a szolgáltatáskínálatával
: Molnár Nanetta -
Válsághelyzet a turizmusban - Egy vidéki szálloda lehetőségei
: Darida Katalin -
Az Abacus Business & Wellness Hotel****Superior szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Szalóki Zoltán -
Az élelmiszer-pazarlás csökkentési lehetségei egy németországi 5*-os szálloda room service részlegén
: Csarnai Anita