Az iSTYLE Hungary Kft. E-commerce tevékenységének bemutatása a kereskedelmi és marketing aspektusok figyelembe vételével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Baróti Szilárd Norbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Apple
Apple Premium Reseller
business marketing
Customer Journey
customer service
e-kereskedelem
e-marketing - elektronikus marketing
iSTYLE Hungary Kft.
Marketing automatizáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/30183

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg30183
005 20210323093545.0
008 210323suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Baróti Szilárd Norbert 
245 1 3 |a Az iSTYLE Hungary Kft. E-commerce tevékenységének bemutatása a kereskedelmi és marketing aspektusok figyelembe vételével  |c Baróti Szilárd Norbert  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom ismerteti az elektronikus kereskedelmet, feltárja a multi-channel és az omni-channel értékesítési stratégia közötti különbségeket. Ez utóbbi módszer kapcsán szó lesz a márkaélményről, illetve arról, hogyan tudja azt megvalósítani egy vállalat. Megnézzük, hogyan kell egyedi ügyfeleket alkotni. Ezt követően az iSTYLE példáján keresztül mutatok be egy lehetséges marketing stratégiát. Primer kutatásom során kvantitatív és kvalitatív kutatást is végzek, az előbbi egy online önkitöltős kérdőív, az utóbbi pedig egy mélyinterjú lesz. A kutatásaim célja, hogy felmérjem a hazai fogyasztók körében, hogy mennyire befolyásolja vásárlási döntéseiket a márkaélmény, és a személyre szabottság. Mindezt az iSTYLE vállalat termékeire vonatkoztatva vizsgálom meg.A szakdolgozathoz kapcsolódó célokat sikeresen megvalósítottam. A szakirodalom által áttekintést nyertem az elektronikus kereskedelemről, valamint a multi- és omnichannel marketingről. Megismertem az utóbbi két stratégia közötti különbséget, előnyöket és hátrányokat. Feltártam, hogy milyen eszközökkel valósítható meg a hatékony ügyfélszerzés, hogyan alakítható ki a vevőérték hosszú távon a fogyasztóban, és hogyan váljon márkahűségessé ezáltal. Primer kutatásaim során pedig megismertem a vizsgált minta márkákhoz való viszonyát, pontosabban azt, hogy miként képesek befolyásolni a vásárlói döntéseket. A szakdolgozat elején felvázolt kutatási kérdések helytállóságát így meg tudom vizsgálni.  
695 |a Apple 
695 |a Apple Premium Reseller 
695 |a business marketing 
695 |a Customer Journey 
695 |a customer service 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing 
695 |a iSTYLE Hungary Kft. 
695 |a Marketing automatizáció 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/30183/1/Baroti_Szilard_IOVKW9_szakdolgozat_vegleges.pdf  |z Dokumentum-elérés